فونیکسریمکسبهتام

جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی وضعیت جاده‌های کشور در تعطیلات آخر هفته و همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های هر یک از آنها را اعلام کرد.

جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براساس اعلام این وزارتخانه تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه در محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع خواهد بود و البته موتورسیلکت‌های انتظامی و امدادی از این محدودیت مستثنی هستند.

    همچنین اعلام وزارت راه و شهرسازی تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و همچنین با اعلام پلیس راه از ساعت 17:30 تا 24 از 15 کیلومتری مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

    همچنین در محورهای کندوان و هراز و فیروزکوه تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای مواد سوختی و فاسد‌ شدنی در آخر هفته جاری ممنوع خواهد بود.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی فهرست شش محور مواصلاتی را نیز که به دلیل مداخلات جوی مسدود هستند را اعلام کرده که براساس آن محور شمشک به دیزین در استان تهران، رودان به بندرعباس در استان هرمزگان، سی‌سخت به بیده در کهگیلویه و بویراحمد، باند رفت محور رشت به قزوین محدوده توتکابن در استان گیلان، کمربندی دهلران به اندیمشک در استان ایلام و اولنگ به شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان تا اطلاع ثانوی امکان تردد نخواهند داشت.

    همچنین طبق اعلام این وزارتخانه محدودیت‌هایی در آزادراه‌های قزوین به کرج، مسیر هراز، محور دماوند به فیروزکوه، آزاد‌راه تهران و قم و تهران به ساوه به دلیل کارگاه جاده‌ای فعال وجود خواهد داشت که با استفاده از علائم در محل تردد مشخص خواهد شد.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی آمار ترددها در جاده‌های برون شهری طی 24 ساعت گذشته را منتشر کرده که نشان از افزایش 3.1 درصدی تردد‌ها دارد.

    براین اساس آزاد‌راه‌های کرج به تهران، کرج به قزوین، قزوین به کرج، تهران به کرج و تهران به پاکدشت پرتردد‌ترین جاده‌های برون‌شهری کشور را شامل می‌شوند و در میان 10 محور اصلی تنها محور قم به اراک قرار دارد که در مسیر مستقیم پایتخت نیست اما ترافیکی بالا را به ثبت رسانده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو