فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

بیش از صد نقطه پر تصادف در سطح جاده‌های استان اصفهان شناسایی شد

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از یکصد نقطه پر تصادف در سطح استان اصفهان شناسایی شده است.

بیش از صد نقطه پر تصادف در سطح جاده‌های استان اصفهان شناسایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، فرزاد دادخواه  اظهار داشت: در سال های گذشته بالغ بر 160 نقطه پرتصادف شناسایی شده بود که با بهره‌گیری از امکانات موجود به صورت امانی و پیمانی بسیاری از این نقاط رفع و ساماندهی شد و اکنون این 160 نقطه به 109 نقطه پر تصادف کاهش یافته است.

    وی بیان داشت: استان اصفهان به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور در زمینه حمل و نقل بار و جابجایی مسافر و به لحاظ همجواری با 9 استان و دارا بودن 11 هزار و500 کیلومتر راه به عنوان چهار راه ترانزیتی کشور محسوب می‌شود.

    مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: با اقدامات انجام شده از قبیل اصلاح شیب شیروانی، اصلاح شانه راه، نصب گاردریل، خط کشی راه ها، نصب حفاظ‌های بتنی، لکه گیری، روکش آسفالت راه ها، آشکار سازی، ایمن سازی، آرام‌سازی و اقدامات راهسازی مانند احداث باند دوم و تقاطع غیر همسطح در جاده‌های استان سعی در افزایش ایمنی و بهسازی جاده‌ها و رفع نقاط پر تصادف داشته ایم.

    وی گفت: طی دو سال اخیر یک میلیون تن آسفالت در سطح جاده‌های استان استفاده شده که این اقدام با توجه به تردد بالای خودروها در سطح جاده‌ها به منظور ارتقای ایمنی و بهسازی راه ها انجام شده است.

    دادخواه گفت: براساس دستورالعمل و شیوه نامه جدید با پارامترها و ضرایب در نظر گرفته شده در حال حاضر 109 نقطه پرتصادف شناسایی شده که عزم بر این است در حد توان و امکانات و با تامین اعتبارات لازم این نقاط را رفع و ارتقا ایمنی جاده‌ها را افزایش دهیم.

    وی ادامه داد: مهمترین چالش موجود دررفع نقاط پرتصادف در محورهای استان نقاطی هستند که با اقدامات کم هزینه و زودبازده و با امکانات موجود در حال رفع هستند اما مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد آزادسازی مسیرها، احداث باند دوم و احداث تقاطع‌های غیر همسطح است که در این زمینه نیاز به اعتبارات زیادی است.

    مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان افزود: متاسفانه در سال 94 این اعتبارات محدود بوده که امید است در سال 95 اعتبارات بیشتری در این زمینه در نظر گرفته شود تا نقاط مورد شناسایی مرتفع شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو