فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی:

دولت یازدهم مصمم به افزایش مراودات روابط بین المللی است

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: دولت یازدهم مصصم به افزایش مراودات بین المللی است و بر این اساس از افزایش روابط بین المللی در همه عرصه ها به خصوص در زمینه حمل و نقل حمایت کرده و خواهد کرد.

دولت یازدهم مصمم به افزایش مراودات روابط بین المللی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، داوود کشاورزیان عصر روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پایانه مرزی پلدشت اظهار کرد: پس از روی کار آمدن دولت روحانی و تلاش های شبانه روزی در بهبود روابط بین المللی، شاهد رفت آمدهای گسترده کشورهای توسعه یافته با ایران هستیم که امیدواریم این روابط هر روز گسترش یابد.
    وی با تاکید بر افزایش ارتباطات جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان گفت: مشترکات بسیاری با آذربایجان داریم که می تواند تحکیم کننده روابط دوجانبه باشد.
    معاون وزیر راه و شهرسازی از وصل راه آهن جمهوری آذربایجان به ایران از مرز آستارا در آینده ای نزدیک خبر داد.
    وی اعمال معافیت های عوارضی را موثر در گسترش روابط تجاری دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران چهار مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد که می تواند نقش موثر و بی نظیری در گسترش روابط تجاری ایفا کند.
    استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: ارتباط برادرانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان خاری در چشمان دشمنان مردم این دو کشور است.
    قربانعلی سعادت با بیان این که حیدرعلی اوف رئیس جمهور فقید جمهوری آذربایجان نقش مهمی در تحکیم روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران ایفا کرد، افزود: امیدواریم رهبران فعلی جمهوری آذربایجان با مدنظر قرار دادن مشترکات قومی و مذهبی خود با ایران، ادامه دهنده راه حیدرعلی اف باشند.
    وی ادامه داد: در گسترش روابط دوجانبه بین ایران و آذربایجان باید به برنامه های بلند مدت توجه ویژه ای شود.
    استاندار آذربایجان غربی همچنین با ابراز خرسندی از افزایش روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان گفت: امیدواریم این افزایش تعاملات در افزایش رفاه اجتماعی نمایان شود.
    وی افزود: دولت تدبیر و امید تلاش زیادی برای بهبود روابط بین المللی داشته که قابل ستودن است.
    سعادت با اشاره به نقش منطقه آزاد تجاری ماکو در توسعه منطقه گفت: از ظرفیت های منطقه آزاد تجاری ماکو برای گسترش روابط با کشورهای همسایه باید بهره برد.
     پایانه مرزی شهرستان پلدشت در شمال آذربایجان غربی به عنوان یکی از پایانه های مجهز کشور روز چهارشنبه طی آیینی با حضور مقامات ایران و جمهوری آذربایجان به بهره برداری رسید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو