فونیکسریمکسبهتام

مردم سقز به تماشای خودروهای سالخورده نشستند

عصر خودرو- علاقه مندان به خودروهای قدیمی، کلاسیک و سالخورده از سه شهر کردستان و دو شهر آذربایجان غربی عصر تا شامگاه جمعه خودروهای خود را در کنار پارک کوثر برای بازدید مردم به نمایش گذاشتند.

مردم سقز به تماشای خودروهای سالخورده نشستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، در این برنامه که عنوان سومین همایش خودروهای کلاسیک کردستان را داشت و به مناسبت مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) برگزار شد، شرکت کنندگانی از شهرهای سنندج، بانه، مهاباد، بوکان و سقز خودروهای کلاسیک خود که بیشتر ساخت کشورهای آلمان و ژاپن بود و سال هاست که از آنها مواظبت می کنند را در جلو دید مردم این شهر قرار دادند.
    این خودروها که تعدادشان بیش از 60 مورد و به گفته شرکت کنندگان قدمتشان افزون بر 30 سال بود شامل پیکان های قدیمی، شورلت، بی ام و ، بنز، مرسدس، تویوتا لندکروز، گالانت، کادیلاک و...بود.
    در جریان این برنامه که برای مردم تفریح و دیداری تازه با خودروهای مسن بود برای شرکت کنندگان نیز افتخاری محسوب می شد افتخار به اهمیت نگهداری از خودرو.
    فرزاد خاکی سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز با بیان اینکه گردهمایی قبلی خودروهای کلاسیک در سقز سال 92 برگزار شد از استقبال شرکت کنندگان و هیات اتومبیلرانی و موتور سواری تشکر کرد.
    در ادامه این برنامه از سوی اداره ورزش و جوانان و پلیس راهور و شهرستان سقز لوح سپاسی به شرکت کنندگان اهدا شد.
    سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط