فونیکسریمکسبهتام

رئیس دانشگاه آزاد قزوین خبر داد

تولید سالانه ۱۰ هزار دستگاه خودرو برقی در قزوین

عصر خودرو- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: تولید صنعتی خودروی برقی از سوی این دانشگاه از امروز آغاز می‌شود و در این راستا سالانه ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو تولید می‌شود.

تولید سالانه ۱۰ هزار دستگاه خودرو برقی در قزوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مرتضی موسی‌خانی عصر امروز در سفر آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی به دانشگاه آزاد قزوین با بیان اینکه این سفر سومین سفر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به استان قزوین است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین حدود 75 هزار فارغ‌التحصیل داشته و از دانشگاه‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

    وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای پیروزی انقلاب و حفظ این نظام فداکاری کرده و نگذاشته‌اند دشمن به این انقلاب نفوذ کند، افزود: در این راستا باید قدردان زحمات آن‌ها بوده و همگام با اهداف نظام اسلامی گام‌های ارزنده‌ای برداشت تا این فداکاری‌ها ماندگار شود.

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیان کرد: پیشرفت و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مرهون تلاش‌ها، همیاری و تعامل مسئولان استانی است که توانسته در تمام عرصه‌های علم و آموزش سطح قابل قبولی را به خود اختصاص دهد.

    موسی‌خانی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانسته به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند که از جمله آن می‌توان به ساخت رباتیک و خودروهای خورشیدی اشاره کرد.

    این مسؤول با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید صنعتی خودروی برقی همکاری و تلاش می‌کنند، تصریح کرد: تولید صنعتی خودروی برقی از سوی دانشگاه آزاد قزوین از امروز به تولید می‌رسد و در این راستا سالانه 10 هزار دستگاه از این خودرو تولید می‌شود.

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: توسعه رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به همراه ساخت یک بیمارستان امروز در دستور کار هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قرار گرفت که مصوبات مطلوبی را به همراه داشت.

    موسی‌خانی از کلنگ‌زنی شهرک شفا با 42 هکتار مساحت در شهرستان آبیک خبر داد و افزود: این شهرک با اعتبار 10 میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی و بهره‌برداری می‌شود.

    وی گفت: امید است با تعامل دستگاه‌های اجرایی بتوانیم استان قزوین را در تمام عرصه‌ها و ظرفیت‌های بالایی که دارد کمک کرده تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط