فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ سپهری اعلام کرد

خودرویی در پارکینگ های ورزشگاه پذیرش نمی‌شود

عصر خودرو- فرمانده عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران گفت: ظرفیت ورزشگاه آزادی به اتمام رسیده و تماشاگران در ورزشگاه پذیرش نمی شوند.

خودرویی در پارکینگ های ورزشگاه پذیرش نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، سرهنگ سعید سپهری گفت: در حال حاضر برای تماشای دیدار پایانی تیم فوتبال پرسپولیس حدود 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دیگر پذیرش تماشاگری انجام نمی شود.

    وی افزود: اعلام شده که تماشاگران، دیدار پرسپولیس مقابل راه آهن را از خانه های خود تماشا کنند و ما نیز در این خصوص اخطارهایی را صادر کرده ایم.

    فرمانده عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به وضعیت ترافیکی اطراف استادیوم آزادی اظهارکرد: ترافیک در اطراف ورزشگاه روان است و تنها در مسیر ورودی پارکینگ ها ترافیک پر حجم مشاهده می شود.

    سرهنگ سپهری با تاکید بر اتمام ظرفیت پارکینگ های ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: از دقایقی قبل ظرفیت پارکینگ ورزشگاه آزادی به اتمام رسیده و دیگر خودرویی پذیرش نمی شود.

    وی از آمادگی کامل نیروهای پلیس در اطراف و داخل ورزشگاه آزادی خبر داد و اذعان کرد: نیروهای پلیس از آمادگی کافی برخوردار بوده و بدن شک بازی بدون حاشیه ای را شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط