فونیکسریمکسبهتام

فروش ۲۰ میلیون دستگاه خودرو تا ۲۰۱۸

عصر خودرو- بانک مریل لینچ آمریکا در گزارش «چشم‌انداز سالانه صنعت خودرو» پیش‌بینی کرد فروش سالانه خودرو در آمریکا تا سال ۲۰۱۸ به ۲۰ میلیون دستگاه خواهد رسید و برنامه‌های تولید جنرال موتورز، فورد و هوندا به این شرکت‌ها امکان می‌دهد طی چهار سال آینده سهم خود از بازار خودرو را افزایش دهند.

فروش ۲۰ میلیون دستگاه خودرو تا ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد،  این گزارش می‌افزاید درپی افزایش نقدینگی ناشی از رشد فروش، خودروسازان طی چهار سال آینده به‌طور متوسط حدود 58 خودرو و وانت جدید عرضه خواهند کرد که نسبت به میانگین تاریخی سالانه عرضه 38 خودرو، افزایش چشمگیری به‌شمار می‌رود. در این گزارش پیش‌بینی شده است میانگین سن همه خودروها و وانت‌های موجود در نمایشگاه‌های اتومبیل از 3/ 3 سال در سال 2017 به 9/ 1 سال تا سال 2020 کاهش خواهد یافت. جان مورفی، نویسنده این گزارش، ابراز اطمینان می‌کند که صنعت خودروی آمریکا تا سال 2018 سالانه بیش از 20 میلیون دستگاه خودرو به‌فروش خواهد رساند و رکورد فروش 5/ 17 میلیون خودرو در سال 2015 شکسته خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم