فونیکسریمکسبهتام

انتشار تصاویر اولیه ای از سوبارو لوورگ STI

عصر خودرو- سوبارو در آستانه رونمایی از نسخه STI مدل لوورگ تصاویری از این خودرو را منتشر کرد.

انتشار تصاویر اولیه ای از سوبارو لوورگ STI
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰
  • انتشار تصاویر اولیه ای از سوبارو لوورگ STI
  • انتشار تصاویر اولیه ای از سوبارو لوورگ STI

به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو »به نقل از اتوگاید، لوورگ در واقع نسخه استیشن سدان ایمپرزا است که در برخی بازارها از جمله ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی فروخته می‌شود.

نسخه تیونینگ شده STI لوورگ انتظار میرود از یک موتور توربوشارژ دو لیتری چهار سیلندر با 308 اسب بخار قدرت بهره ببرد. همانطور که انتظار می‌رفت این خودرو به طور استاندارد دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد.

با مشاهده تصاویر منتشر شده از سوی سوبارو چندان دور از ذهن نیست که گمانه زنی کنیم این استیشن به کانسپت لوورگ STI که اوایل امسال در نمایشگاه خودروهای تیونینگ توکیو معرفی شد، شباهت دارد. بنابراین انتظار می‌رود این خودرو یک کیت بدنه کامل شامل سپر جلو عمیق تر با محفظه های عبور هوا، فلاپ های بغل، بال سقفی، دیفیوزر(پخش کننده هوا) روی سپر عقب و نشان های STI در قسمتهای مختلف خودرو باشد. لوورگ STI به مدد سیستم تعلیق اسپورت تیونینگ خاص خود ارتفاع کمتری نسبت به لوورگ استاندارد دارد.

سوبارو لوورگ STI ماه آینده معرفی خواهد شد و کمی پس از آن در بازار ژاپن به فروش خواهد رسید. اگرچه هنوز زود است درباره عرضه این خودرو در بازار اروپا صحبت کنیم ولی مطمئنا مشخص است که این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم