فونیکسریمکسبهتام

شهردار تهران در جمع اصحاب رسانه

دیگر بزرگراهی نیست که در تهران بسازیم

عصر خودرو- به گفته شهردار تهران در شهر تهران دیگر بزرگراهی نیست که بسازیم مگر اینکه طراحی جدیدی داشته باشیم و باید از این پس در بستر فعالیت‌های اجتماعی قدم برداریم.

دیگر بزرگراهی نیست که در تهران بسازیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس،‌ محمد باقر قالیباف در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌های شهری ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: بر کسی پوشیده نیست که امروز رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در هدایت افکار عمومی دارند.

    به گفته قالیباف اگر نگوییم که نقش رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی بی‌نظیر است حتماً کم‌نظیر است.

    شهردار تهران به جلسه‌ای که با حضور مسئولان رسانه‌ها برگزار شده بود اشاره کرد و گفت:‌در آن جلسه عرض کردم که نقش رسانه‌ها در ساماندهی و جهت‌دهی افکار عمومی بسیار مهم است و رسانه‌ها می‌توانند مردم را نسبت به آینده‌اشان حساس‌تر کنند و همچنین یک جهت‌دهی به افکار عمومی داده و آنها را نسبت به حق و حقوقشان آگاه کنند.

    به گفته شهردار تهران در شهر تهران دیگر بزرگراهی نیست که بسازیم مگر اینکه طراحی جدیدی داشته باشیم و باید از این پس در بستر فعالیت‌های اجتماعی قدم برداریم.

    وی افزود: باید آموزش را پیشه کنیم و بدون حضور اصحاب رسانه این کار امکان‌پذیر نیست.

    وی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی از این پس نیازمند دقت و ظرافت بیشتری هستیم گفت: کارها کوچک و مینیاتوری هستند.

    قالیباف ادامه داد:‌دیگر نباید سر به هوا حرکت کنیم بلکه باید نگاهمان به زمین باشد تا مقابل پای خود را ببینیم تا بتوانیم راه مردم را به بهترین شکل ممکن هموار کنیم.

    وی به سال‌های ابتدایی کارش در شهرداری اشاره کرد و گفت:‌در آن روزها زباله‌ها در خانه مردم جمع می‌شد و با یک بارش باران بیش از 1800 نقطه آبگرفتگی ایجاد می‌شد اما امروز در باران‌های شدید هم دیگر شاهد آبگرفتگی نیستیم.

    قالیباف در خصوص برنامه‌های شهرداری برای آینده گفت:‌امروز در حوزه زیرساخت‌های شهر تمامی اهداف تا سال 1404 را تا پایان سال 1396 به صورت کامل تکمیل می‌کنیم.

    شهردار تهران در خصوص اهمیت نقش رسانه گفت:‌بدون حضور رسانه‌ها هیچ کاری در شهر امکانپذیر نیست چرا که این اقدام نه با پول و مدیریت انجام می‌شود بلکه این رسانه‌ها هستند که می‌توانند احساس مسئولیت را در جامعه ایجاد کنند تا شهر به آبادانی لازم برسد.

    شهردار تهران در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه عمدتا شهر تهران مردسالار است گفت:‌ باید فکری کنیم که خانم‌ها و فرزندان آنها نیز به راحتی در شهر زندگی کنند هر چند که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما به نقطه مطلوب نرسیده است.

    به گفته قالیباف مجموعه امکاناتی که در سطح شهر فراهم شده بیش از اندازه به آقایان توجه شده و به خانم‌ها عنایت زیادی نشده است.

    وی در ادامه گفت: در حرکت‌های اجتماعی بر این باورم که باید زنان پرچمدار موضوعات اجتماعی باشند و آنها باید در این زمینه پرچمداری کنند و ما هم باید به این حوزه بیشتر کمک کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو