فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد

محور هراز از فردا بسته می‌شود

دلیل انسداد بخشی از آزادراه رشت-قزوین در روز گذشته

عصر خودرو- مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه‌ چهارم خردادماه تا ساعت ۱۱ روز چهارشنبه پنجم خردادماه، به علت انجام عملیات اصلاح مسیر، لق‌گیری و جلوگیری از ریزش احتمالی، مسدود است.

محور هراز از فردا بسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، یاسر خالدی  در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: پس از تعطیلات اخیر نیمه شعبان، در حال حاضر ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی روان است و تردد در آنها جریان دارد.

    وی ادامه داد: کل محور هراز از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه‌ چهارم خردادماه تا ساعت 11 روز چهارشنبه پنجم خردادماه، به علت انجام عملیات اصلاح مسیر، لق‌گیری و جلوگیری از ریزش احتمالی، مسدود است.

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: همچنین انسداد محور فیروزکوه که قرار بود در تاریخ چهارم خردادماه انجام شود، به زمانی دیگر موکول شد و زمان انسداد آن در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

    خالدی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره علت انسداد بخشی از آزادراه رشت-قزوین (از ابتدای آزادراه تا رودبار) در روز گذشته با وجود جریان سنگین ترافیک برگشت به سمت قزوین، توضیح داد: احداث و تکمیل خط‌آهن قزوین-رشت به عنوان یکی از خطوط ریلی اصلی کریدور ترانزیتی شمال-جنوب در اولویت دولت است و دولت برنامه دارد این خط‌آهن را تا قبل از هفته دولت امسال تکمیل کند، در این راستا عملیات عمرانی این پروژه به سرعت در حال انجام است و روز گذشته هم چون برخی دینامیت‌گذاری‌ها در برخی نقاط این محور در حال انجام بود، در راستای حفظ ایمنی مسافران، بخش کوتاهی از این مسیر آزادراهی‌ مسدود شد.

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: این قطعه از مسیر که جزو‌ البرز مرکزی محسوب می‌شود از نظر توپوگرافی و وضعیت تخلل سنگ‌ها، بسیار صعب‌العبور و دارای قطعات سخت است که بخشی از آزادراه قزوین - رشت ( قطعه رودبار و منجیل)، یا بخشی از آزادراه تهران-شمال هم در همین قطعات است که اجرای آن با مشکل مواجه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو