فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براساس اعلام این وزارتخانه از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا 24 رو زجمعه تردد کلیه موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورهای انتظامی و امدادی در محورهای کرج – چالوس، هزار و فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 17:30 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    همچنین براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محورهای کندوان – هراز و فیروزکوه ممنوع است و تنها در محورهای هراز و فیروزکوه خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد‌شدنی اجازه تردد خواهند داشت.

    همچنین براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی شش محور شمشک به دیزین، رودان به بندرعباس، سی‌سخت به بیده، بخشی از باند رفت آزادراه رشت به قزوین، محدوده توته‌کابن به سمت رودبار، کمربندی دهلران به اندیشمک و محور اولنگ به شاهرود همچنان به دلیل مداخلات جوی مسدود خواهند بود.

    همچنین فهرستی از محورهایی که به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای محدودیت‌هایی برای تردد خواهند داشت نیز اعلام شده که براین اساس محورهای دماوند به فیروزکوه، کرج به چالوس، آزاد‌راه تهران – قم، محور قدیم تهران – قم، آزاد‌راه تهران به ساوه، محور اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره)، کمربندی جنوبی بومهن و آزادراه تهران – کرج – قزوین جزو محورهایی خواهند بود که در حوالی پایتخت با محدودیت‌های ترافیکی روبه‌رو هستند.

    همچنین براساس اطلاعات ثبت شده در دستگاه‌های تردد شمار در روز گذشته چهار آزاد‌راه کرج – تهران، کرج – قزوین، قزوین – کرج و تهران – کرج با ثبت بیش از 100 هزار تردد در 24 ساعت گذشته پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور را ساختند.

    در فهرست 10 محور پرتردد مواصلاتی کشور جاده‌هایی قرار دارند که به پایتخت متصل شده‌اند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو