فونیکسریمکسبهتام

آرایشی برای چهره پیر موهاوی

عصر خودرو: ۸ سال پس از اولین رونمایی رسمی و در حالی که خیلی‌ها در انتظار معرفی نسل جدید آن هستند، کیا موتورز فیس‌لیفت مدل ۲۰۱۶ موهاوی را با چهره‌ای تازه در کره‌جنوبی معرفی کرد.

آرایشی برای چهره پیر موهاوی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶:۰۰
  • آرایشی برای چهره پیر موهاوی
  • آرایشی برای چهره پیر موهاوی
  • آرایشی برای چهره پیر موهاوی
  • آرایشی برای چهره پیر موهاوی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، موهاوی جدید که با پیشوند Absolute و نشان مخصوص موهاوی عرضه شده، با طرح سپر بیشتر به خشم آمده و قدرتی‌تری که‌ حال یک جفت دی‌لایت LED نیز در طرفین خود دارد، از مدل‌های پیش از خود متمایز شده. همچنین با تغییراتی در قاب‌بندی، جلوپنجره ابسولوت موهاوی بیشتر به طرح جلوپنجره موسوم به پوزه ببر کیا نزدیک شده. در نمای جانبی، آنچه که بیش از هر چیز دیگر جلب نظر می‌کند، طرح جدید چرخ‌های 18 اینچی اما با نگاهی دقیق‌تر، متوجه آیینه‌بغل‌های جدید و پانل همرنگ بدنه‌ روی ضربه‌گیر‌های پلاستیکی در‌‌ها نیز می‌شوید. در نمای عقب هم غیر از طراحی تهاجمی‌تر سپر، تجدیدنظر در گرافیک داخلی چراغ‌های LED عقب است که جلب نظر می‌کند. بازنگری‌های صورت‌گرفته در طراحی و چیدمان مجموعه کنترلگر‌های روی داشبورد، فرمان جدید و تغییر در طراحی نشانگر‌های پشت فرمان شاید در نگاه اول، چندان محسوس نباشد اما با کیفیت بالاتر متریال مصرفی و بهرمندی از امکاناتی همچون سامانه هشدار احتمال تصادف از روبه‌رو، همیار حفظ خودرو در لاین مسیر و سیستم دید پرنده از اطراف خودرو با استفاده از 4 دوربین، به‌مراتب لوکس‌تر و مدرن‌تر از قبل احساس می‌شود.
ابسولوت موهاوی در کره جنوبی، با قیمت پایه 120 میلیون تومان، دارای موتور V6 3.0 لیتری توربودیزلی است که با 360 اسب‌بخار قدرت و 347 نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، از مسیر یک گیربکس 8 سرعته اتومات، محرک هر چهار چرخ است. این پیشرانه جدید دارای استاندارد آلایندگی یورو6 بوده، در سیکل ترکیبی، صدی 9.3 لیتر گازوئیل می‌سوزاند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط