فونیکسریمکسبهتام

الکتریکی ساز آمریکایی بدنبال رقابت با تسلا است

فارادی تا ۲۰۱۸ یک سوپراسپرت برقی می سازد

عصر خودرو- شرکت فارادی فیوچر در حال پیشبرد طرحی برای تولید خودروهای الکتریکی در کالیفرنیا تا سال ۲۰۱۸ است.

فارادی تا ۲۰۱۸ یک سوپراسپرت برقی می سازد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»،فارادی به دنبال بدست آوردن 157 هکتار زمین در جزیره میر در والجو است که زمانی یک پادگان بوده است.

    برنامه های فارادی برای این مکان شامل یک کارخانه تولید، دفاتر شرکت و یک مرکز تست و تحویل خودرو به مشتریان است. این برنامه قرار است هفته آینده در شورای شهر والجو به رای گذاشته شود.

    اگر این طرح تایید شود این مکان جدید دومین مرکز تولید خودرو فارادی در آمریکا خواهد بود. ماه گذشته این شرکت سازنده خودروهای الکتریکی کلنگ احداث یک کارخانه یک میلیارد دلاری را در نوادا بر زمین زد.

    این شرکت به روزنامه لس آنجلس تایمز گفت: فارادی فیوچر عمیقا به تقاضای روزافزون خودروهای الکتریکی معتقد است. نگرش ما اینست که یک کارخانه دیگر ایجاد کنیم که با برنامه توسعه و تولیدمان در آینده سازگار باشد.

    فارادی می گوید اگر این برنامه مورد موافقت قرار گیرد، این شرکت ظرف دو سال آینده در والجو خودرو تولید خواهد کرد.

    تاکنون فارادی تنها از مدل پیشرو FFZERO1 رونمایی کرده ولی شرکت چینی LeEco به عنوان شرکت مادر فارادی یک سدان الکتریکی چهار درب بنام LeSee را نیز معرفی کرده است. فارادی میتواند خود را به عنوان رقیبی برای تسلا که در حال حاضر کارخانه ای در فریمونت کالیفرنیا دارد ثبت کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم