فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان البرز:

جاده چالوس از امروز تا شنبه یک‌طرفه می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس در روزهای چهارشنبه و شنبه آینده از کرج به سمت مرزن‌آباد خبر داد

جاده چالوس از امروز تا شنبه یک‌طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلی روز شنبه، پلیس‌راه تمهیدات ویژه‌ای را برای تخلیه بار ترافیکی در محورهای مختلف استان البرز در نظر گرفته است.

    وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به اینکه از روز گذشته زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) برای حضور در مراسم‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد وارد استان البرز شده و در مسیرهایی مانند آزادراه قزوین– کرج و کرج– قزوین تردد می‌کنند، ماموران پلیس‌راه به حالت آماده‌باش درآمدند.

    این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر ماموران پلیس‌راه در این محور حضور داشته و با تجهیزات کامل امنیت راه‌ها برای تردد زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) را تامین می‌کنند.

    اکبری گفت: همچنین برنامه‌هایی نیز طی روزهای پانزدهم و شانزدهم خرداد و برای بازگشت زائران حرم امام (ره) در دستور کار داریم و این آماده‌باش تا خروج آخرین زائر ادامه خواهد داشت.

    وی بیان داشت: از سوی دیگر با توجه به افزایش تردد در روزهای پایانی هفته، تمهیداتی نیز از سوی پلیس‌راه ویژه محور کرج – چالوس اندیشیده است.

    رئیس پلیس‌راه استان البرز گفت: بر این اساس و طبق آخرین دستورالعمل پلیس‌راه کشور از ساعت 21 روز چهارشنبه دوازدهم خرداد تا ساعت شش صبح روز پنجشنبه سیزدهم خرداد تردد انواع وسائل نقلیه در جاده چالوس از کرج به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

    اکبری افزود: همچنین ماموران پلیس‌راه در استان مازندران از ساعت 18 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز پنجشنبه این هفته اجازه عبور خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج را نمی‌دهند.

    وی اظهار داشت: همچنین برای روز شنبه نیز ساعت 13 تا دو بامداد روز یکشنبه شانزدهم خرداد تردد در جاده چالوس از کرج به سمت استان مازندران ممنوع بوده و از ساعت 16 روز شنبه تا دو بامداد یکشنبه حرکت در این محور به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

    رضا اکبری رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به افزایش بار ترافیکی در این روزها از رانندگان و مسافران خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، همکاری لازم را با ماموران پلیس و همچنین دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان داشته باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو