فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه ۱۹ خرداد‌ماه تا جمعه ۲۱ خرداد‌ماه را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای کرج – چالوس- هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه الی 1 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت 19 همان روز تا 1 بامداد شنبه از 15 کیلومتری مرزن‌آباد به سمت کرج با اعلام پلیس راه یک طرفه خواهد بود.

    وضعیت ممنوعیت تردد خودروهای سنگین نیز اعلام شده که براساس آن همچنان تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج، چالوس و بالعکس ممنوع خواهد بود. در محور هراز نیز تردد تریلر‌ها ممنوع است و کلیه کامیون‌ها از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه اجازه تردد در هراز را نخواهند داشت. البته این شامل کامیون‌ها حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نمی‌شود.

    تردد کلیه تریلرها به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از چهارشنبه تا جمعه در محور فیروزکوه از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی پنج جاده را که به دلیل مداخلات جوی مسدود هستند اعلام کرده که براساس آن محور رودان به بندرعباس، محور سی‌سخت به بیده بخشی از باند رفت آزادراه رشت به قزوین، محور دهلران به اندیمشک و محور اولنگ به شاهرود مسدود خواهد بود.

    همچنین در طول این روزها محورهای دماوند – فیروزکوه، کرج – چالوس، آزاد‌راه تهران – قم، محور قدیم تهران – قم، آزاد‌راه تهران – ساوه، محور اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) و محور هراز جاده‌هایی هستند که در اطراف پایتخت به دلیل عملیات کارگاهی محدودیت تردد خواهند داشت.

    وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد جاده‌ها در 24 ساعت گذشته را اعلام کرده که براساس آن آزاد‌راه کرج به تهران، کرج به قزوین، تهران به کرج و قزوین به کرج با ثبت بیش از 100هزار تردد، پرتردد‌ترین جاده‌ها بودند.

    در ادامه‌ی این فهرست نیز مسیر‌های تهران – پاکدشت، تهران – ساوه، تهران – شهریار و جاجرود – تهران قرار داشته‌اند که هر یک از آنها بیش از 50 هزار تردد در 24 ساعت گذشته را به ثبت رسانده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو