فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان:

زمینه های لازم برای دوچرخه‌سواری در اصفهان فراهم شود

عصر خودرو- رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان گفت: ضروری است که اقدامات ضروری برای تامین تجهیزات مورد نیاز برای ساماندهی دوچرخه سواری در شهر اصفهان مورد توجه قرار گیرد.

زمینه های لازم برای دوچرخه‌سواری در اصفهان فراهم شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، غلامحسین صادقیان پیش از ظهر شنبه در یکصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری نماز جمعه اصفهان برای اولین بار و پس از 21 سال در مصلی اصفهان اظهار داشت: این اقدام مبارکی است اما باید توجه داشته باشیم که نبود پارکینگ در مصلی معضلات ترافیکی را برای نمازگزاران ایجاد می‌کند.

    وی ادامه داد: ضروری است که مدیران پروژه مصلی اصفهان باید هر چه زودتر نسبت به بهره برداری از پارکینگ این مجموعه اقدام کنند.

    رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه راه‌اندازی پویش مردمی «هوای اصفهان را داشته باشیم» را در راستای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از تردد خودرو و موتورسیکلت را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: همچنین باید توجه داشت که به پیشنهاد شهردار اصفهان طرح «سه شنبه‌های بدون خودرو» اجرایی شد که بسیاری از مدیران شهری نیز در این طرح با شهردار همراه شدند و اتفاقات خوبی در این زمینه در سراسر کشور افتاده است.

    وی در ادامه با بیان اینکه طبق آمار اعلام شده در سال گذشته 45 درصد از تلفات تصادفات شهری اصفهان مربوط به عابرین پیاده و موتورسواران بوده است و میانگین این آمار نیز در سال 93 و 94 نیز 43 درصد بوده است، افزود: در این راستا عدم مدیریت سرعت، عدم وجود مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و عدم وجود شبکه کامل و ایمن دوچرخه سواری در شهر اصفهان از جمله دلایل بالا بودن این آمار بوده است که باید مورد توجه باشد.

    صادقیان تصریح کرد: ضروری است که اقدامات مورد نیاز برای تجهیزات مورد نیاز برای ساماندهی دوچرخه سواری در شهر اصفهان مورد توجه قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط