فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت آغاز دهمین سال فعالیت هفته نامه "خودرو امروز"

مدیران صنعت خودرو از "خودرو امروز" می گویند (۲)

عصر خودرو: هفته‌نامه "خودرو امروز"، چندی قبل وارد دهمین سال فعالیت خود شد. به همین مناسب از برخی از مدیران و صاحب‌نظران صنعت خودرو کشور خواستیم یادداشتی کوتاه در زمینه اهمیت و نقش حضور رسانه‌ها در صنعت خودرو کشور در اختیارمان قرار دهند که برخی از آن‌ها با وجود مشغله‌های کاری بسیار، این خواسته را اجابت کردند و آنچه در ادامه می‌خوانید ماحصل لطف این عزیزان است.

مدیران صنعت خودرو از "خودرو امروز" می گویند (۲)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مشروح این نظرات به شرح زیر می باشد:

    * علی شکوهی - مدیر بازاریابی گروه آرین

    خودروامروز رسانه ای با سرعت همراه با دقت و صداقت  
    در روزگاری که شتاب روزافزون تولید و انتقال خبر، زندگی شخصی و حرفه‌ای تمامی فعالان اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است، کانال‌های خبری نقش بسزایی در دسترسی سریع و آسان به این اخبار دارند. مجموعه خودرو امروز توانسته است با تیمی حرفه‌ای، با تسلط بر اصول روزنامه‌نگاری، وسعت دامنه خدمات و مدیریت هوشمند و استراتژیست به خوبی جایگاهی مناسبی را در بین فعالان این عرصه کسب کند. امید است در آغاز دهمین سال فعالیت این مجموعه نیز، سرعت همراه با دقت و صداقت را همچون سال های گذشته شاهد باشیم. برای تک تک اعضای این گروه کاربلد و پر‌انرژی،موفقیت و سعادت آرزومندیم.

     

    * رامین صالح خو - رییس کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

     

    پنج خاطره خوب کلاسیک   
    1- صدا و طراحی: یکی از جاذبه‌های بسیاری از خودروهای کلاسیک به‌خصوص خودروهای ایتالیایی و عضلانی آمریکایی صدای زیبایی است که از این خودروها شنیده می‌شود. در این زمینه یکی از بهترین خاطراتم همراهی با آقای فتحعلی اسفندیاری، نائب رئیس کمیته کلاسیک در خودروهای آلفا رومئو وی بود. زمانی که گاز را پر می‌کردند و کاربراتورهای وبر باز می‌شدند یکی از زیباترین صداهایی بود که تابه‌حال شنیده بودم. در کنار آن زمانی که در تور دیزین دو سال پیش پایین جاده دیزین منتظر آقای صفا احمدی رییس کمیته کلاسیک هیات استان تهران بودم تا با کوروت خود به مقصد برسند، هیچ‌گاه صدایی که میان کوه‌ها از اگزوزهای کناری خودرو خارج می‌شد را فراموش نمی‌کنم. از بابت طراحی نیز هرگز اولین مرتبه‌ای که یک لامبورگینی میورا را دیدم و بیش از یک ساعت محو تماشای آن بودم را از یاد نمی‌برم.
    2- رانندگی در جاده‌های خوب با طبیعتی زیبا: از بهترین خاطرات و تجربیات من هماهنگی و اجرای بخش ایران در رالی پکن-پاریس سال 2010 بود. هیچ‌گاه زمانی که در پشت یک آلفای رومئوی 6C، در جاده اسالم به خلخال بودم را فراموش نمی‌کنم چه ازنظر زیبایی و لذت رانندگی در این جاده و چه ازنظر تعقیب این خودروی زیبا.
    3- نجات و بازسازی‌ها: یکی از مواردی که بسیار باعث خوشحالی و خرسندی من می‌شود، بازسازی خودروهای کلاسیک است. هنگامی‌که مشاهده می‌کنم که دوستان، با وجود تمام محدودیت‌هایی که وجود دارد با تلاش و کوشش بازسازی انجام می‌دهند که هم‌سطح کارهای مشابه در کشورهایی است که هیچ‌کدام از محدودیت‌هایی را که ساکنان ایرانی دارند دارا نیستند. خوشحال هستم که آستانه دهمین سالگرد هفته‌نامه خودرو امروز مصادف شد با رونمایی از تنها شلبی ماستنگ ایران که توسط جناب آقای امیر باقری رئیس کلوپ رسمی ماستنگ ایران بازسازی شده است.
    4- دوستی‌ها و رفاقت‌ها: از بزرگ‌ترین افتخارات اینجانب این است که در جوار خانواده بزرگی از علاقه‌مندان به خودروهای کلاسیک هستم که در فضایی بسیار صمیمی، موجب شکل‌گیری رفاقت‌هایی شده که سال‌ها پایدار بوده‌اند و همین‌که اساتیدی مثل استاد نساج کریمی در کنار ما حضور دارند باعث خوشحالی و افتخار است.
    5 - هفته‌نامه خودروی امروز: انتظار هفتگی برای خرید هفته‌نامه در صبح‌های پنجشنبه با مراجعه به کیوسک روزنامه‌فروشی و خواندن جدیدترین مقالات نویسندگانی چون آقایان نیما مجتهد زاده که جدیدترین کشفیات خودروهای تاریخی ایران را معرفی می‌کند و مصطفی انیسی که جدیدترین خبرهای کلاسیک را به قلمی زیبا گزارش می‌کند انتظاری است بسیار زیبا و من از اینکه هر صبح پنجشنبه را با خرید چنین هفته‌نامه‌ای آغاز می‌کنم بسیار خرسندم. در ضمن از بقیه اعضای هیات تحریریه بابت زحماتی که در تهیه گزارش آخرین دستاوردهای صنعت خودرو می‌کشند بسیار سپاسگزارم و آغاز دهمین سال تاسیس نشریه را تبریک گفته و آرزوی پایداری و توسعه هر چه بیشتر این هفته‌نامه را دارم.

     

    * البرز کرد - مدیر ارشد عملیاتی شرکت شیران دیزل موتور

    خودروامروز ؛نشریه ای شکوفا  
    به عنوان یک فرد فعال در صنعت خودرو و یک نویسنده برای مجله ماشین، در سال‌های اخیر همیشه مطالب خودرو امروز را دنبال می‌کردم؛ چه آن زمان که ماهنامه بود و در قطع بزرگ منتشر می‌شد و چه در چند سال گذشته که هفته نامه شد و در قطع روزنامه منتشر شده است. شخصا خودرو امروز را دارای بالاترین ضریب نفوذ در بین خوانندگان و بیشترین شکوفایی در بین نشریات خودرویی دیده‌ام‌ و تنوع مطالب و انتشار ضمیمه‌های مفید و تخصصی را نقطه قوت شما می‌دانم. البته معتقدم باید کمی بیشتر در جزئیات برخی مطالب دقت شود و برخی ایرادات چاپی و فنی که به دلیل سرعت بالای تهیه مطالب پیش می‌آید نیز باید برطرف شوند، که اگر اینچنین شود عصر خودرو بهتر و کامل‌تر از این نیز خواهد شد. برایتان آرزوی توفیق روزافزون دارم، به امید جشن تولد یکصد سالگی خودرو امروز!

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو