فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شورای شهر همدان:

آسفالت معابر اولویت اجرای پروژه های شهرداری همدان در سال جاری است

عصر خودرو- سخنگوی شورای شهر همدان گفت: طبق مصوبات، آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر اولویت نخست اجرای پروژه های شهرداری همدان در سال جاری است.

آسفالت معابر اولویت اجرای پروژه های شهرداری همدان در سال جاری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، کامران گردان صبح سه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه در صحن شورا در جمع خبرنگاران افزد: با توجه به تاکید اعضای شورا و تقاضاها و خواسته های شهروندان، بازدیدهایی از معابر شهر انجام و در نهایت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر در اولویت نخست برنامه های سال جاری شهرداری قرار گرفت.

    گردان اضافه کرد: بر این اساس نیاز به لکه گیری آسفالت معابر در 9 بند برای سال جاری مصوب شد که از جمله موارد آن در نظر گرفتن خواسته شهروندان در امر مرمت، لکه گیری و آسفالت معابر، داشتن مسئول و متولی خاص برای پاسخگو بودن در امور آسفالت، لزوم توجه به کمیت آسفالت و پرداختن به کیفیت آن و برخورداری قدرت نظارت کافی و لازم ناظران و مسئولین فنی در مناطق است.

    وی با بیان اینکه برای جلوگیری از مشکلات بعدی وجود ناظر فنی آسفالت الزامی است، اضافه کرد: بر اساس این مصوبه برای جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی و متضرر شدن شهروندان به دلیل حفاری های بدون برنامه، هماهنگی لازم با دستگاههای خدمات رسان انجام می شود.

    سخنگوی شورای شهر همدان افزود: در صورت ضرورت باید اداره یا واحدی برای امرآسفالت در ستاد و مناطق شهرداری بدون اضافه کردن نیروی انسانی شکل گیرد.

    وی همچنین از مصوبه اعمال تخفیف 20 درصدی پرداخت عوارض و جریمه پروانه ساختمانی خبر داد و گفت: در راستای تشویق و ترغیب شهروندان به اخذ پروانه و پرداخت عوارض، افرادی که عوارض و جرایم خود را تا 31 شهرویورماه نقدی پرداخت کنند از تخفیف برخوردار خواهند شد.

    گردان با بیان اینکه تخفیف این مصوبه برای مبالغ تقسیطی لحاظ نمی شود، اضافه کرد: برای عوارض پروانه ساختمانی عموم شهروندان و عوارض کسب و بهای خدمات 20 درصد تخفیف لحاظ می شود.

    وی اظهار کرد: همچنین بر اساس این مصوبه برای جرایم مربوط به ماده 100 (اضافه بنا) پس از پرداخت کامل جریمه 20 درصد تخفیف اعمال می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو