فونیکسریمکسبهتام

با یک کراس اوور جدید؛

کیا در فکر رقابت با مزدا CX-۳ است

عصر خودرو- کیاموتورز ظاهرا در تدارک ساخت یک کراس اور جمع و جور دیگر برای رقابت با مزدا CX-۳ و هوندا HR-V است.

کیا در فکر رقابت با مزدا CX-۳ است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اتوگاید، دیمین مردیت رئیس اجرایی کیا در استرالیا در گفتگو با نشریه موتورینگ درباره مدل جدیدی صحبت کرد که هدف از تولید آن به طور مستقیم رقابت با مزدا CX-3 و هوندا HR-V است. این خودرو احتمالا در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس 2016 یا دیترویت 2017 رونمایی خواهد شد.
    این کراس اور کوچک براساس پلتفرم کیاریو ساخته شده و مردیت تایید کرد که ممکن است باعث توقف فروش ریو شود، همانطور که مزدا CX-3 باعث توقف عرضه مزدا 2 در آمریکای شمالی شد.
    وی گفت: ما درباره تاثیراتی که این خودرو میتواند روی ریو بگذارد بسیار محتاط بوده ایم. این خودرو باید با بازار سازگار شود و عملکرد مد نظر ما را در رقابت با CX-3 و HR-V داشته باشد. 
    برای این کراس اور در حال حاضر هیچ نام رسمی انتخاب نشده ولی گمان میرود نام آن با  الهام از کانسپت کیا Provo که در سال 2013 در نمایشگا ژنو معرفی شد، انتخاب شود.
    با توجه به اینکه این کراس اور جدید حتی میتواند روی فروش کیا سول در آمریکا تاثیر بگذارد مردیت خاطرنشان کرد که با عرضه این خودرو، سول یک بروزرسانی شامل عرضه نسخه توربوشارژ را دریافت خواهد کرد. 
    گفته میشود نسل بعدی کیاریو در ماه اکتبر در نمایشگاه خودرو پاریس معرفی میشود، بنابراین زمان رونمایی از کراس اور جدید کیا نیز چندان طولانی نخواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم