فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۵۸۰»

«واردات بنزین» با سیاستهای کلی نظام منافات دارد

عصر خودرو- نائب رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به واردات بی‌رویه بنزین به کشور گفت: واردات بنزین به کشور با سیاستهای کلی نظام منافات دارد.

«واردات بنزین» با سیاستهای کلی نظام منافات دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، جبار کوچکی‌نژاد   درباره لزوم برنامه‌ریزی برای رسیدن به خودکفایی در تولید بنزین و جلوگیری از واردات این کالای استراتژیک بنابر تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ما به عنوان فراکسیون محیط زیست و نمایندگان مردم در مجلس این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: متاسفانه واردات بنزین در حال افزایش است و این با سیاستهای کلی نظام منافات دارد و بررسیها و پیگیریهای لازم برای تولید بنزین سالم انجام خواهد گرفت.

    عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌های فراکسیون متبوعش برای محیط زیست تصریح کرد: مشکلاتی نظیر ریزگردها و گرد و غبار در اولویت مجلس قرار دارد و از مسئولان این حوزه دعوت خواهیم کرد و برنامه‌های لازم را بررسی می‌کنیم.

    کوچکی‌نژاد متذکر شد: یکی از معضلات اساسی چند سال اخیر بحث ریزگردها است که مشلات اساسی ایجاد می‌کند و باید مورد توجه قرار گیرد تا رفع شود البته برخی مشکلات ریزگردها مربوط به آن طرف مرزها است که همه باید دست به دست هم دهیم تا هر چه زودتر حل و فصل شود.

    وی به ماموریتهای محیط زیست و وظایف فراکسیون متبوعش اشاره کرد و افزود: محیط زیست ماموریتهای حساسی دارد که از آن جمله می‌توان به استقرار صنایع‌، ریزگردها‌، آلودگی هوا و آلودگی آبهای زیرزمینی اشاره کرد.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمامی مشکلات زیست محیطی پیگیری خواهد شد و حتی در جلسات آتی فراکسیون از معصومه ابتکار؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز برای بررسی موضوعات محیط زیستی دعوت خواهیم کرد.

    شایان ذکر است: رهبر معظم انقلاب اخیراً در دیدار با کارگزاران نظام متذکر شدند: »افزایش تولید و صادرات نفت، نیاز کشور است اما در کشوری که دارای بزرگترین ذخائر گازی و نفتی جهان است، واردات بنزین نباید انجام شود و مسئولان برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی و اقدام کنند.»

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو