فونیکسریمکسبهتام

نگاهی به ‌هایما S۷

عصر خودرو- چند ماهی از معرفی و عرضه ‌هایما S۷ توسط ایران خودرو می‌گذرد؛ خودرویی که با توجه به ویژگی‌ها و قیمتش رقیب خودروهایی همچون جک S۵ و چری تیگو ۵ محسوب می‌شود‌.

نگاهی به ‌هایما S۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، S7 که همچون اکثر کراس‌اوور‌های چینی از سیستم چهار چرخ متحرک بی بهره بوده و یک خودروی دیفرانسیل جلو محسوب می‌شود، مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری با حداکثر قدرت 148 اسب بخار و حداکثر گشتاور 180 نیوتن‌متر بوده که با تکیه بر این پیشرانه و با استفاده از یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک (5 سرعته دستی ) و با مصرف 8.8لیتر (‌8.1 لیتر ) سوخت در هر 100کیلومتر در سیکل ترکیبی قادر است طی مدت زمان حدود 15 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و تا حداکثر سرعت 165 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد‌.
    هایما با داشتن طول‌، عرض و ارتفاع به ترتیب 4498‌، 1830 و 1730 میلی‌متر به همراه فاصله بین دو محور 2619 میلی‌متر ابعادی نزدیک به رقبای هموطنش داشته، اتاق جادار و سواری به نسبت نرم و بی‌صدایی دارد‌.
    از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی هم مدل اتوماتیک دارای تجهیزاتی همچون کیلس استارتر‌، تهویه مطبوع اتوماتیک‌، سانروف‌، سنسور و دوربین دید عقب‌، مانیتور 7 اینچی لمسی با نویگیشن فعال‌، صندلی‌های چرمی به همراه گرمکن صندلی‌های جلو‌، دی‌لایت‌، آینه الکتروکرمیک و‌... بوده که البته مدل دستی فاقد کیلس استارتر و کروز کنترل بوده و رینگ‌های آن به جای 17 اینچی مدل اتوماتیک 16 اینچی است.
    از لحاظ ایمنی هم S7 در سطح مطلوبی قرار داشته و مجهز به  ترمز‌های دیسکی در هر 4‌چرخ مجهز به ABS و EBD‌، سیستم کمکی ترمز‌، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی‌، سیستم کنترل کشش و 4 عدد ایربگ است‌.
    در مجموع‌ هایما S7 را باید خودرویی دانست که اگرچه کمی تنبل است و انتظارات خریدارانی را که به مبحث فنی خودرو بیشترین اهمیت را می‌دهند برآورده نمی‌کند اما از سایر جنبه‌ها کاملا  قابل قبول و رقابتی بوده و می‌تواند با قیمتی پایین‌تر نسبت به رقبایش انتخابی قابل قبول برای افرادی باشد که به دنبال یک کراس‌اوور خانوادگی با تجهیزات مناسب هستند‌. لازم به ذکر است که ‌هایما S7 هم اکنون در مدل دستی 72 میلیون تومان و در مدل اتوماتیک 79 میلیون تومان قیمت دارد‌.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو