فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌های ترافیکی پانزدهم تا نوزده تیرماه سال ۱۳۹۵ که با تعطیلات عید فطر مصادف شده است را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، تردد کلیه موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه الی 24 روز شنبه از محورهای کرج – چالوس - هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس در طول این روزها ممنوع است. همچنین دراین جاده تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز سه‌شنبه الی شش صبح روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 18 روز سه‌شنبه الی شش صبح روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

    همین روال در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه نیز ادامه دارد و به این ترتیب ترددها از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه الی 2 روز پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و از ساعت 16 همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد یک طرفه خواهد بود.

    روالی که در روز جمعه و شنبه نیز ادامه پیدا خواهد کرد و ترددها از کرج به مرزن‌آباد از ساعت 13 روز جمعه ممنوع و از ساعت 16 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    در محور هراز نیز سه محدودیت ترافیکی در نظر گرفته شده براین اساس تردد انواع تریلر ممنوع و تردد کلیه کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز سه‌شنبه الی هشت صبح روز شنبه ممنوع خواهد بود.

    همچنین براساس وزارت راه و شهرسازی تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه الی دو بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 16 همان روز الی دو بامداد از آب‌اسک تا رودهن یک طرفه خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها از ساعت 12 روز سه شنبه الی 24 روز شنبه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    همچنین در صورت بروز ترافیک سنگین پلیس راه اعلام کرده اجازه تردد به کامیون‌ها را نیز نخواهد داد.

    در محور قدیم قزوین – رشت نیز همین محدودیت‌ها برای خودروهای سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی برقرار است.

    وزارت راه و شهرسازی همچنین در محورهای قدیم ساوه – همدان، قزوین – کرج، محور آستارا - اردبیل، سلفچگان – قم، اصفهان – بروجن، یاسوج – اصفهان، اهواز – شهرکرد و تبریز – اهر نیز برای تریلرها و کامیون‌ها محدودیت‌های رفت‌وآمدی در نظر گرفته است.

    همچنین در این اطلاعیه پنج محور رودان به بندرعباس، سی‌سخت به بیده، آزادراه رشت – قزوین در محدوده توته‌کابن به رودبار، کمربندی دهلران – اندیشمک و محور اولنگ _ شاهرود به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام شده‌اند.

    همچنین راه‌های تهران – ساوه، تهران – قم، محور اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره)، محور فیروزکوه، محور هراز و آزادراه کرج – قزوین نیز به عنوان راه‌های منتهی به پایتخت جزو مسیرهایی اعلام شده‌اند که به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط با محدودیت ترافیکی همراه خواهند بود.

    براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی در طول 24 ساعت گذشته پنج مسیر کرح – تهران، کرج – قزوین، تهران – کرج، قزوین – کرج و تهران – ساوه با ثبت بیشترین تردد، پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور بوده‌اند. راه‌های ارتباطی تهران به پاکدشت - جاجرود و شهریار نیز پس از این جاده‌ها پرترددترین راه‌های کشور به حساب آمده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو