فونیکسریمکسبهتام

محورهای مازندران ظهر فردا سه شنبه بر روی خودروهای سنگین بسته می شود

عصر خودرو- مرکز مدیریت راههای مازندران تردد خودروهای سنگین اعم از تریلر، کامیون و کامیونت را از ساعت ۱۲ فردا سه شنبه ۱۵ تیر تا بامداد روز شنبه ۱۹ همین ماه در محورهای هراز و سواد کوه ممنوع اعلام کرد.

محورهای مازندران ظهر فردا سه شنبه بر روی خودروهای سنگین بسته می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، بر اساس گزارش این مرکز ، خودروهای حامل مواد سوختی و کالاهای فاسد شدنی برابر مقررات اتخاذ شده از سوی پلیس راه استان ، مشمول این ممنوعیت نیستند.
    * جاده هراز ( آمل- تهران)
    - طبق تصمیم پلیس راه تردد موتورسیکلت ، کامیون، تریلر و کامیونت از ساعت 12 فردا سه شنبه 15 تیرماه تا ساعت هشت صبح روز شنبه 19 ماه جاری در محور هراز ممنوع است.
    - همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 18 تیر ماه تا 2 بامداد روز شنبه 19 تیر ماه از رودهن به آمل و در همین فاصله زمانی از آب اسک به رودهن در استان تهران به صورت یک طرف برقرار است.
    * محور سواد کوه
    - تردد وسایل نقلیه سنگین و موتور سیکلت در این محور از ظهر روز سه شنبه 15 تیر ماه تا بامداد روز شنبه 19 ممنوع است.
    * کندوان
    - ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز سه‌شنبه 15 تیر تا ساعت 6 روز چهارشنبه 16 ‌تیر از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است .
    - با اعلام ماموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز سه‌شنبه 15 تیر تا ساعت 6 16 نیر ‌از کرج به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌ طرفه ‌است.
    - ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز چهارشنبه16 تیر تا ساعت 2 روز پنج‌شنبه 17 تیر از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.
    - با اعلام ماموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز چهارشنبه 16 تیر تا ساعت 2 روز پنجشنبه 17 تیر از کرج به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه ‌است.‌
    - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 18 تیر تا 5 بامداد روز شنبه 19 تیر ‌از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.
    - ماموران پلیس راه در محل ‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 18 تا 5 بامداد روز شنبه 19 ‌از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد.
    - ‌تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس هم از ساعت 12 روز سه شنبه 15 تیر تا 8 روز شنبه 19 تیر ممنوع ‌است.
    هراز، سوادکوه، کندوان و کیاسر از محورهای اصلی ارتباطی بین مازندران با پایتخت است که در تمام تعطیلات رسمی تردد خودروهای سنگین در این محورها ممنوع می شود.
    از چهار محور ارتباطی استان به پایتخت جاده هراز به دلیل نزدیکی و بعد مسافتی از پرترافیک ترین محور این خطه شمال کشور محسوب می شود که در اوج مسافرت ها روزانه 40 هزار دستگاه خودرو در این محور تردد می کنند.
    مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر از این محور را راههای فرعی تشکیل می دهند.
    6982/1654

    انتهای پیام /*

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو