فونیکسریمکسبهتام

براساس اعلام پلیس راهور؛

ترافیک در محورهای منتهی به استان های شمالی آرام گرفت

مسافران بازگشت خود را موکول به روز جمعه نکنند

عصر خودرو- سرانجام بار ترافیکی پرحجم و سنگین در محورهای مواصلاتی و خروجی کلانشهرها و محورهای منتهی به استان های حاشیه دریای خزر پس از دو روز آرام گرفت و هم اکنون بیشتر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

ترافیک در محورهای منتهی به استان های شمالی آرام گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ،در حال حاضر در اکثر محورهای استان مازندران بارش پراکنده باران و ترافیک در محور قزوین رشت (محدوده های منجیل و رودبار)، محور هراز (سه راهی سنگچال) و محور فیروزکوه (از زیر آب تا شیرگاه) نیمه سنگین گزارش شده است.
    گفتنی است در حالی ترافیک در محورهای شمالی کشور هم اکنون نیمه سنگین گزارش شده که در دو روز گذشته (سه شنبه و چهارشنبه) در خروجی کلانشهرها و محورهای منتهی به استان های حاشیه دریای خزر ترافیک پرحجم و سنگینی گزارش شده بود.
    همچنین روز چهارشنبه در استان تهران و در محورهای کرج - قزوین، قزوین - زنجان و قزوین - رشت، کرج - چالوس و جاده های هراز و فیروزکوه هم بار ترافیکی پرحجم و در برخی مقاطع سنگین گزارش شده بود.
    حجم بالای ترافیک در جاده کرج - چالوس نیز تا جایی پیش رفته بود که مسئولان در ابتدا تصمیم گرفتند این محور به سمت شمال از روز (سه شنبه) تا بازگشت بار ترافیکی به حالت عادی یکطرفه باقی بماند اما تشدید عطش سفر در این محور تا جایی پیش رفت که پلیس راه مجبور شد به منظور روان سازی ترافیک و کاهش بار ترافیکی جاده کرج - چالوس، از غروب روز چهارشنبه ورود خودرو از مبادی شمالی در استان مازندران و مبادی جنوبی در میدان امیر کبیر کرج را تا اطلاع بعدی در این محور ممنوع اعلام کند.
    همچنین به علت حجم بالای ترافیک و توقف خودروها در تونل کندوان عصر روز چهارشنبه 23 نفر دچار مسمومیت ناشی از آلودگی هوای این تونل شدند که توسط امدادگران هلال احمر در حاشیه این تونل اکسیژن تراپی شدند.
    حجم بالای تقاضای سفر در تعطیلات عید سعید فطر نیز سبب شد تا رئیس پلیس راه راهور ناجا به مسافرانی که در این تعطیلات به سفر رفته اند توصیه نماید، بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند چرا که این حجم تقاضای سفر بیش از سطح سرویس راه ها است و اگر قرار باشد بازگشت این حجم مسافر در یک زمان کوتاه صورت بگیرد شاهد گره های ترافیکی و توقف های طولانی مذت خواهیم بود.
    گفتنی است طرح تابستانه پلیس راهور از روز سه شنبه - 15 تیر ماه - آغاز و تا سوم مهرماه ادامه دارد.
    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است؛ ضمن اینکه آخرین اطلاعات ترافیکی در سایت www.rahvar120.ir قابل دسترسی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو