فونیکسریمکسبهتام

در ایام تعطیلات نوروزی؛

۴ میلیون خودرو از سه محور پرتردد شرق استان تهران عبور کردند

عصر خودرو- شرق استان تهران-فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به حجم بالای عبور وسائل نقلیه در ایام تعطیلات عید فطر گفت: بیش از چهار میلیون خودرو از سه محور پرتردد شرق استان تهران عبور کردند.

۴ میلیون خودرو از سه محور پرتردد شرق استان تهران عبور کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ عبدالرضا ناظری با اشاره به این نکته که در ایام تعطیلات نوروزی، شاهد استفاده تعداد قابل توجهی از مسافران از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران بودیم، اظهار داشت: محورهای شرق استان تهران از جمله محورهای پرتردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر بود.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به این نکته که پلیس در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران حضور داشت، افزود: علیرغم اینکه بسیاری از مردم در تعطیلات به سر بردند اما نیروهای پلیس در جاده ها و محورهای مواصلاتی شرق استان تهران حضور داشته و از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به مسافران و رانندگان استفاده کردند.

    وی با اشاره به حجم میلیونی تردد وسائل نقلیه در محورهای شرق استان تهران ادامه داد: بر اساس آمارهای ارائه شده، بیش از چهار میلیون تردد وسیله نقلیه در ایام تعطیلات عید سعید فطر از محورهای پرتردد شرق استان تهران به ثبت رسیده است.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: این حجم تردد به محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) معطوف می شود که در روزهای اخیر پذیرای مسافران و رانندگان از اقصی نقاط ایران بود.

    سرهنگ ناظری بیان داشت: در طول ایام تعطیلات عید سعید فطر، تمهیدات ترافیکی لازم برای تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه از سوی پلیس اعمال شد و همکاری خوبی نیز از سوی رانندگان صورت گرفت.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: پلیس در محورهای پرتردد شرق استان تهران نظیر هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) حضور داشت و با رانندگانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کردند، برخورد لازم را انجام می داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو