فونیکسریمکسبهتام

تقاطع ها دارای سیستم هوشمند چراغ راهنما می شوند

ایمن سازی معابر و تقاطع ها در تهران

عصر خودرو- بیش از شصت و پنج کیلومتر از معابر در سطح منطقه ۸ تهران در قالب ۸۱ تقاطع مناسب سازی شده و در منطقه ۶ نیز ایمن سازی معابر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

ایمن سازی معابر و تقاطع ها در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودو» به نقل از خبرآنلاین،  شکایت مردم از نقاط حادثه خیز و غیرایمن در نقاط مختلف تهران بارها  مطرح شده است. شهرداری تهران می گوید در مناطق مختلف به دنبال ایمن سازی و مناسب سازی معابر، تقاطع ها و پیاده روهاست.

    از جمله حامد میرزابیگی معان و حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 در این باره گفت: ما در سه بخش مختلف طی 3 سال متوالی در قالب اجرای طرح خط سفید به این حجم از فعالیت رسیده ایم. سال گذشته نزدیک به 5هزار تقاطع و معبر آماده سازی و تحت مرمت قرار گرفت و در نهایت در سال جاری نیز تاکنون بیش از 2600 محل از معابر با محوریت طرح خط سفید مناسب سازی شده است.
    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه توضیح داد: با توجه به جمعیت و بافت مسکونی منطقه، اقدامات زیر ساختی در سطح محله های منطقه برای تردد آسان و راحت ترشهروندان انجام شد و در این راستا نزدیک به 60 تقاطع بدون چراغ و میدان و همچنین 25 تقاطع دارای سیستم هوشمند چراغ راهنما در قالب طرح خط سفید مناسب سازی و استاندارد شد.
    شهرداری منطقه 6 در قلب تهران هم اعلام کرد ایمن سازی معابر این منطقه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته است.
    ولی مسگری نجاتی معاون حمل و نقل شهرداری این منطقه با اشاره به سفرهای بسیاری که روزانه به قلب پایتخت می شود گفت: سازمان ها و وزارتخانه های بسیاری در این محدوده وجود دارد که سبب شده تردد عابر پیاده در معابر بالا بوده و بعضا شاهد بروز تصادفاتی باشیم و از همین رو برای سال 95 ایمن سازی معابر منطقه در دستور کار قرار گرفت.
    او با اشاره به وجود خط 7 و خط یک بی.آر.تی و همچنین خط ویژه طالقانی و خط ویژه شهید بهشتی مطهری در منطقه 6 توضیح داد: با توجه به خدمت رسانی همه جانبه در مسیرهای اتوبوسرانی نیازمند برخی ایمن سازی ها در سطح معابر خط ویژه هستیم تا عابران در شرایطی مناسب و ایمن تردد خود را انجام دهند. پیش بینی می شود با این ایمن سازی ها با کاهش تصادفات عابران پیاده در سطح منطقه روبه رو باشیم.
    معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 همچنین با اشاره به اجرای طرح خط سفید در منطقه گفت: یکی از اهداف اصلی معاونت حمل و نقل و ترافیک فرهنگ سازی ترافیکی است و برنامه ریزی شده تا در این راستا فعالیت گسترده ای را انجام دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو