فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل فناوری اطلاعات وارتباطات استاندار هرمزگان:

دریافت عوارض سالیانه خودروها در هرمزگان الکترونیکی می شود

عصر خودرو- مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری هرمزگان از الکترونیکی شدن ساز و کار پرداخت عوارض سالیانه خودروها در هرمزگان خبر داد.

دریافت عوارض سالیانه خودروها در هرمزگان الکترونیکی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، مهرداد یزدانی در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان هرمزگان، عنوان کرد: در راستای شفاف سازی اخذ عوارض سالیانه خودروها در سطح استان  و  جهت رفاه حال هم استانی ها در  پرداخت عوارض سالیانه به زودی نرم افزار الکترونیکی پرداخت عوارض سالیانه خودرو  در کلیه شهرهای  استان با محوریت دفاتر پیشخوان خدمات دولت  راه اندازی می شود.

    وی اضافه کرد: پرداخت الکترونیکی عوارض سالیانه خودروها در هرمزگان از طریق دفاتر پیشخوان در شهر های مختلف استان صورت خواهد پذیرفت.

    دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان هرمزگان تصریح کرد: با همکاری اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و دفاتر پیشخوان  این خدمت به زودی جهت رفاه حال هم استانی ها  در کلیه  دفاتر پیشخوان دولت فعال خواهد شد و صاحبان خودرو اعم از سواری و وانت بارها می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان به آسانی و کمترین زمان ممکن عوارض سالیانه خود را به شهرداری محل سکونت خود  پرداخت کنند.

    یزدانی در خصوص مزایای الکترونیکی شدن پرداخت عوارض سالیانه خودرو از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شهرهای مختلف استان، اظهار داشت: این طرح باعث کاهش تردد مردم به شهرداری ها ، جلوگیری از دور زدن قانون ، حمایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان و تسریع  در انجام امور ارباب رجوع می شود.

    مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست صاحبان برخی دفاتر  ICT  روستایی در مناطق مختلف  مبنی بر تبدیل وضعیت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت این درخواست ها در کارگروه بررسی و با تبدیل وضعیت برخی دفاتر موافقت به عمل آمد.

    وی خواستار شفافیت درآمدها و هزینه های انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات  دولت شد و بیان داشت: انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان باید در خصوص میزان درآمدها و هزینه ها  شفاف سازی کند و اطلاعات مورد نیاز را در این خصوص در اختیار کارگروه دفاتر  پیشخوان دولت در استان قرار دهند.

    یزدانی گفت: همچنین در این جلسه تقاضای  تاسیس چند دفتر پیشخوان جدید در مناطق مختلف استان مورد بررسی قرار گرفت  که با توجه  به کافی بودن  دفاتر فعلی در استان تاسیس دفاتر جدید به آینده موکل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو