فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل روزهای چهارشنبه ۳۰ تیرماه تا شنبه دو مردادماه را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براساس اطلاعات ارائه شده از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه الی ساعت 24 روز جمعه تردد موتورسیکلت در محورهای کرج به چالوس، هراز- فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه الی دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 17:30 همان روز الی دو بامداد شنبه از جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    وسائل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی اجازه ورود به محور کندوان را نخواهند داشت و در محور هراز نیز ورود تریلرها ممنوع و تردد کامیون و کامیونت‌ها در روزهای آخر هفته غیرمجاز خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ورود دیگر خودروهای سنگین ممنوع خواهد بود.

    وزارت راه و شهرسازی همچنین چهار محور رودان به بندرعباس، سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیمشک و اولنگ به شاهرود را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است.

    محورهای آزادراه تهران – ساوه، آزادراه تهران – قم، محور فیروزکوه، محور هراز، ازادراه کرج – قزوین و محور کرج به چالوس نیز مسیرهای مرتبط با استان تهران هستند که در تعطیلات آخر هفته به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط با محدودیت‌های ترافیکی روبه‌رو خواهند بود.

    وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در جاده‌های اصلی کشور حدفاصل 24 ساعت گذشته را اعلام کرده که براساس آن آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از 129 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن محورهای تهران – کرج، کرج – قزوین، قزوین – کرج و تهران پاکدشت قرار گرفتند.

    راه‌های ارتباطی تهران با ساوه، شهریار، جاجرود و قم نیز در فهرست 10 جاده پرترافیک 24 ساعت گذشته قرار گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو