فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان البرز:

محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد

عصر خودرو- کرج - رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در محور کرج - چالوس را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پاگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ رضا اکبری با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین از محدوده پارک جهان‌نما تا میدان استاندارد سنگین و تردد به کندی گزارش می شود.

    وی در ادامه به محدودیت های محور کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است.

    سرهنگ اکبری در ادامه تردد انواع خودروها را از ساعت 14 امروز چهارشنبه ششم مردادماه تا ساعت 5 بامداد روز پنج شنبه هفتم مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج (شمال به جنوب) ممنوع اعلام کرد و گفت: با اعلام ماموران پلیس راه که در محور مستقر هستند تردد انواع خودروها از ساعت 18 امروز چهارشنبه ششم مردادماه تا 5 بامداد فردا، پنج شنبه هفتم مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد (جنوب به شمال) یکطرفه می شود.

    رئیس پلیس راه استان البرز در ادامه تردد انواع خودرو از ساعت 13 روز شنبه نهم مردادماه تا ساعت 5 بامداد روز یکشنبه دهم مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد را ممنوع اعلام کرد و گفت: تردد انواع خودروها از ساعت 16 روز شنبه نهم مردادماه تا ساعت 6 بامداد روز یکشنبه دهم مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

    سرهنگ اکبری اضافه کرد: در محدوده استان البرز تردد هر گونه وسایل نقلیه از ساعت 19 روز جمعه هشتم مردادماه تا ساعت 1 بامداد روز شنبه نهم مردادماه از میدان امیر کبیر به سمت شمال ممنوع خواهد بود.

    وی تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه ششم مردادماه تا ساعت 24 روز یکشنبه دهم مردادماه از محورهای کرج- چالوس و بالعکس را ممنوع اعلام کرد.

    رئیس پلیس راه استان البرز در پایان از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز به ویژه محور کرج - چالوس را دارند خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو