فونیکسریمکسبهتام

پلیس راه زنجان خودرو پژو درحال حرکت با سرعت ۱۸۰ کیلومتر را متوقف کرد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: خودروی پژو دارای ۷۱ میلیون ریال خلافی که با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت در اتوبان زنجان - قزوین درحال تردد بود توسط پلیس راه توقیف شد.

پلیس راه زنجان خودرو پژو درحال حرکت با سرعت ۱۸۰ کیلومتر را متوقف کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی  افزود: پلیس راه روز گذشته /سه شنبه/ به منظور اعمال قانون به این خودرو دارای 149 فقره تخلف، اجازه حرکت نداد و آن را به پارکینگ منتقل کرد.
    وی با بیان اینکه ماموران پلیس راه پس از دریافت استعلام به جرایم پرداخت نشده توسط صاحب این خودرو پی بردند اظهار کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته نیز رفتارهای حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه است.
    شیرمحمدی با بیان اینکه شماره انتظامی این خودرو مربوط به تهران است افزود: راننده این خودرو سواری بدون توجه به فرمان ایست پلیس به مسیر خود ادامه می دهد که در نهایت در عوارضی از سوی ماموران متوقف می شود.
    وی تصریح کرد: تا زمانی که صاحب خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند و برگ عدم خلافی را تسلیم پلیس نکند، خودرو همچنان در پارکینگ خواهد ماند و مجوز ترخیص داده نخواهد شد.
    این خودرو برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی از سوی پلیس راه زنجان هنگام تردد در مسیر ارتباطی این استان توقیف شده است.
    بر اساس این قانون خودروهایی که بیش از 10میلیون ریال خلافی داشته و رانندگان نسبت به پرداخت آن بی تفاوت باشند به طور خودکار از طریق سیستم، ثبت شکایت می شوند و پلیس موظف به توقیف آنها به منظور اعمال قانون خواهد بود.
    این شکایت نیز برای عوامل راهنمایی و رانندگی در هر نقطه از کشور که باشد قابل رویت است و ماموران در صورت مشاهده نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهند کرد.
    صاحبان خودروها می توانند هر از چندگاهی نسبت به اخذ خلافی از طریق تلفن 120 یا سامانه پیامکی 1101202020 و یا از طریق مراجعه به سایت پلیس راهور به آدرس (http://rahvar120.ir) و وارد کردن شماره بارکد پستی مندرج در پشت کارت خودرو اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو