فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد

ترافیک عادی در اکثر محورهای البرز

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز گفت: در حال حاضر ترافیک در اکثر محورهای این استان عادی است.

ترافیک عادی در اکثر محورهای البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا اکبری دقایقی قبل  در کرج اظهار داشت: با توجه به پایان یافتن تعطیلات، بخش زیادی از مسافران قصد بازگشت به استان‌های تهران و البرز را دارند.
    وی تصریح کرد: بر این اساس انتظار داریم تا ساعاتی دیگر حجم بسیار زیادی از خودروها روانه استان‌های فوق شده و به همین دلیل ترافیک‌های سنگینی را شاهد باشیم.
    این فرمانده ارشد انتظامی گفت: البته تا ساعت 15 ترافیک در اکثر محورهای استان البرز عادی بود، به عبارتی با حجم زیادی از خودروها روبه‌رو بودیم، اما مشکلی ایجاد نشد.
    اکبری افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های پلیس راه برای کنترل ترافیک و تسهیل در تخلیه بار ترافیکی، از ساعت 13 امروز تا ساعت پنج صبح روز یکشنبه دهم مردادماه، حرکت خودروها از میدان امیرکبیر در شهرستان کرج به سمت استان مازندران در جاده چالوس ممنوع شده است.
    وی بیان داشت: ماموران پلیس راه در این مدت اجازه حرکت خودروها در لاین جنوب به شمال جاده چالوس را نمی‌دهند.
    رئیس پلیس راه استان البرز افزود: همچنین از ساعت 16 حرکت تمام خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت شهرستان کرج در استان البرز به صورت یک طرفه انجام می‌شود و این امر تا ساعت پنج صبح فردا ادامه خواهد داشت.
    اکبری با اشاره به آماده‌باش بودن اکثر نیروها و ماموران پلیس راه استان البرز گفت: ماموران ما در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز از جمله سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز، حرکت‌های نمایشی و دیگر تخلفاتی از این دست، بلافاصله خودرو را متوقف و توقیف خواهند کرد.
    وی ادامه داد: این سخت‌گیری‌ها تنها برای حفظ سلامت شهروندان انجام می‌شود.
    رئیس پلیس راهور اظهار داشت: همچنین در حال حاضر ماموران دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس و هلال احمر در راه‌های برون‌شهری استان البرز مستقر بوده و در صورت وقوع حوادث جاده‌ای، برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی اقدام خواهند کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو