فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۱۰ خبر داد

بهره برداری از مترو بریانک ظرف چند ماه آینده

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۰ در بازدید از محله بریانک از تسریع در روند عملیات عمرانی مترو بریانک و بهره برداری از این ایستگاه ظرف چند ماه آینده خبر داد.

بهره برداری از مترو بریانک ظرف چند ماه آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، برنامه بازدید میدانی از محله بریانک با حضور شهردار، قائم مقام، معاونان، مدیران و شهردار ناحیه یک برگزار شد.

    بابازاده شهردار منطقه 10 گفت: مشکلات یک شبه ایجاد نشده که یک شبه رفع شود ولی انصافا ظرف چند سال اخیر اتفاقات خوبی در شهر تهران رخ داده است و علی رغم نبود فضای کافی و زمین، در مجاورت محله فضاهای خدماتی و ورزشی مناسبی راه اندازی شده است.

    بابازاده در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های فرهنگی منطقه برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان یادآور شد: برگزاری راهپیمایی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت، همایش دوچرخه سواری در جمعه های آخر هر ماه، رسیدگی به محرومان، راه اندازی قرارگاه پزشکی در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم شهریور و... از برنامه های خوب منطقه است که می بایست با برنامه ریزی مناسب پیگیری و اجرا شود.

    وی یادآور شد: در راستای عمل به تعهدات، بودجه مساجد تحویلشان شده است و برنامه عمرانی و تجهیزاتی مدارس آغاز شده و تا نیمه شهریور به اتمام می رسد.

    شهردار منطقه در ادامه با اشاره بر تسریع در روند اجرای مترو بریانک و ایستگاه محبوب مجاز، بهره برداری از آن را نقطه عطفی برای محله برشمرد و افزود: با تسریع در عملیات عمرانی، این ایستگاه در سه طبقه با امکانات ویژه و طراحی منحصر به فرد و زیبا به عنوان یکی از بزرگترین ایستگاه های شهر تهران در چند ماه آینده افتتاح خواهد شد.

    وی افزود: از طریق احداث زیرگذر ارتباط شرق و غرب به راحتی میسر خواهد شد ضمن این که با حذف ستون ها و دیواره در تقاطع شهید نواب و خیابان بریانک توسط شرکت مترو و تخلیه و تحویل باند کناری به منطقه، لاین کندرو مسیر بزرگراه شهید نواب صفوی برای ورودی بریانک و خیابان قزوین احیا خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو