فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

ایجاد گشت‌های مشترک سایپایدک و سازمان بازرسی اصناف به منظور مقابله با توزیع قطعات یدکی تقلبی در تهران

عصر خودرو- مدیر عامل سایپایدک با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با سازمان بازرسی اصناف تهران در سال گذشته و سال جاری به منظور مقابله با توزیع قطعات تقلبی در بازار، گفت: سایپایدک عزم خود را برای مقابله با عرضه قطعات تقلبی جزم کرده است و در این مسیر با تمام نهادها و سازمانهای مسؤول همکاری می‌کند.

ایجاد گشت‌های مشترک سایپایدک و سازمان بازرسی اصناف به منظور مقابله با توزیع قطعات یدکی تقلبی در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازروابط عمومی سایپایدک، مهندس مصطفی وحیدزاده با اشاره به تعامل سایپایدک با سازمان بازرسی اصناف در زمینه برخورد با قطعات تقلبی، گفت: در نتیجه این نشست‌های مشترک، گشت‌های بازرسی نیز با همکاری اتاق اصناف  انجام شده و مدیریت بازرسی شبکه و امداد سایپایدک در راستای مقابله و برخورد قاطعانه و سریع با عوامل فروش قطعات تقلبی و غیر استاندارد، جلسات مستمری به منظور تعاملات هر چه بیشتر با سازمان بازرسی اصناف تهران  برگزار نموده است.
    وی ادامه داد: پس از انجام گشت‌های مشترک، برای 33 واحد متخلف که قطعات یدکی تقلبی با نشان سایپا را عرضه می‌کردند پرونده تشکیل شد و پس از تکمیل مدارک و مستندات مربوطه، پرونده جهت اعمال مراحل قانونی و اخذ جریمه از متخلفین به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد. همچنین در این بازدیدها تعداد 302 هزار قطعه تقلبی و طرح شرکتی از واحدهای صنفی متخلف خارج از شبکه نمایندگی‌ها و عاملیت‌های مجاز سایپا کشف شد و بیش از 107 هزار لیبل و هولوگرام  جعلی و تقلبی شرکت سایپا یدک از این واحدها به دست آمد که همگی تحویل مراجع قضایی گردیده است.
    وحیدزاده در ادامه با تاکید بر عزم قاطع و جدی سایپایدک برای مقابله با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی و غیر استاندارد با نشان سایپا در بازار، از کشف بیش از دو کامیون قطعات تقلبی بدنه با کارتن و بسته‌بندی طرح شرکتی و کشف بیش از یک کامیونت انواع کارتن بسته بندی تقلبی طرح شرکتی خبر داد و گفت: حفظ مال و جان مردم برای سایپایدک امری مهم به شمار می‌روند و قطعا با ادامه بازرسی‌های مشترک خود با سازمان بازرسی اصناف تهران، راه هر گونه سوء استفاده از نام و برند سایپایدک را مسدود خواهیم کرد.
    مدیرعامل سایپایدک همچنین تاکید کرد: مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا قبل از هر گونه اقدام به خرید و تهیه لوازم یدکی اصلی سایپا باید از اصلی بودن آن با توجه به لیبل‌های نصب شده و همچنین ارسال بارکد به سامانه پیامکی 5001813 اطمینان حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط