فونیکسریمکسبهتام

معرفی ارزان فروش‌ترین خودروساز آمریکایی

عصر خودرو- الیو موتورز ارزان‌ترین خودروی بازار ایالات متحده را عرضه خواهد کرد.

معرفی ارزان فروش‌ترین خودروساز آمریکایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب،‌ این خودروساز قیمت رسمی محصول سه چرخ خود را هفت هزار و 300 دلار اعلام کرده است. این خبر در ایمیل ارسالی توسط موسس این خودروساز، اعلام و همچنین گفته شده این شرکت سیستم سفارش آنلاین خودرو را نیز فعال کرده است.بر این اساس، اگر مشتری تمام هزینه خودرو را یکجا بپردازد می‌تواند 300 دلار تخفیف دریافت کند.

    البته الیو هنوز هیچ خودرویی را به مشتری تحویل نداده و برای شروع تولید به وام نیاز دارد. وزارت نیروی ایالات متحده امیدوار است بتواند از این شرکت پشتیبانی لازم را به عمل بیاورد، البته به شرطی که الیو نیز از برخی دستورالعمل‌ها پیروی کند.

    الیو در حال حاضر 56هزار پیش فروش داشته اما وزارت نیرو از رزروهای قابل بازپرداخت راضی نیست. شرط فروش این خودرو به صورتی خواهد بود که برای خرید خودروی سه چرخ الیو 7 هزار دلار پرداخت می‌شود که قابل بازپرداخت نیست.

    همچنین این خطر وجود دارد که الیو حتی قبل از تحویل خودرو به مشتری ورشکست شده و 7 هزار دلار پرداختی از بین برود. همچنین این خودروساز هیچ زمانی برای آغاز تولید یا تحویل این خودرو اعلام نکرده و این موضوع می‌تواند به معنای آن باشد که تحویل خودرو مدت‌ها طول خواهد کشید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم