فونیکسریمکسبهتام

راه‌اندازی اتوبوس‌های پاک از میدان امام حسین

توضیحات چمران درباره بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیاده‌راه سازی خیابان ۱۷ شهریور مشکلاتی را برای اهالی این منطقه بوجود آورده بود که قرار است این محور بازگشایی شود.

توضیحات چمران درباره بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،‌مهدی چمران در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از ورزشکاران المپیکی و مدال‌آوران اظهار داشت: تهران پایتخت ایران است و ما می‌توانیم از همه ورزشکاران تقدیر کنیم.

    وی درباره بازگشایی خیابان 17 شهریور بیان داشت:‌ در این خصوص بحث‌های زیادی انجام شده بود تا خیابان 17 شهریور به یک منطقه فرهنگی و‌ آیینی تبدیل شود ولی مشکلاتی برای مردم بوجود آمد که شهرداری سعی می‌کرد این مشکلات را حل کند و فضای فرهنگی مناسبی را در این منطقه ایجاد کند.

    چمران بیان داشت: برنامه‌های آیینی در میدان امام حسین (ع) اجرایی شد ولی با توجه به مشکلاتی که بوجود آمده بود کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران قرار شد کار عمیق‌تری در این محله انجام دهد و نظرسنجی‌هایی نیز از اهالی داشته باشدو نتایج آن را در اختیار دوستان قرار می‌دهیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: نظر ما این بود که مطالعه شده تصمیم بگیرند و مطالعات را فدای سرعت عمل نکنند.

    وی گفت: براساس مطالعات صورت گرفته ساکنان خیابان 17 شهریور برای قطع شدن دسترسی‌ها نارضایتی داشتند و موضوع عدم امنیت اخلاقی از دیگر موارد بوده است.

    چمران گفت: حضور معتادین نیز درمحور 17 شهریور افزایش یافته بود که سکنه در این خصوص نیز ناراحتی داشتند. مغازه‌داران نیز مشکلاتی و نارضایتی داشتند که باید شهرداری این موارد را مورد بررسی قرار می‌داد ولی در کل مردم نیز از وجود بنگاه‌های ماشین‌فروشی در آنجا ناراحت بودند.

    رئیس شورای اسلامی شهر  تهران گفت: برای اهالی این منطقه پلیس استقرار یافته و بنگاه‌های ماشین‌فروشی و دیگر مغازه‌ها به کار خود ادامه دهند.

    وی گفت: همچنان عده‌ای از اقدامات شهرداری راضی و عده‌ای دیگر نیز ناراضی هستند با توجه به اینکه دسترسی در این محله باید ایجاد شود که از وسط خیابان از میدان امام حسین تا میدان خراسان اتوبوس‌های پاک نسبت به حمل و نقل مسافران اقدام می‌کنند تا آنجا به رونق خود بازگردد.

    چمران یادآور شد: با دستور شهرداری تهران نیز از خیابان صفا به پایین تردد خودروها در این محور باز می‌شود تا مشکلات ترافیکی آن منطقه نیز رفع شود.

    در ادامه محمد حقانی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اجرای طرح‌پیاده‌راه سازی خیابان 17 شهریور براساس مطالعات نبوده است  و بنده بارها در جمع اهالی این منطقه حضور پیدا کردم و با مشکلات آنها روبرو شدم.

    وی ادامه داد: پاساژ 4 طبقه حدود 3 طبقه آن خالی شده چون فروشی نداشتند.

    حقانی به نماد ملی میدان امام حسین نیز اشاره کرد و گفت: این همه آهن و هزینه چه نمادی را آنجا ایجاد کرده است، آنجا فضای سبز و آب‌نما داشت و مردم معتقدند به وضعیت قبل بازگردد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو