فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهور تشریح کرد

وضعیت جاده‌ ایلام ـ مهران برای «اربعین»

عصر خودرو- جانشین پلیس راهور کشور گفت: فعالیت‌های انجام گرفته در محور ایلام ـ مهران برای اربعین کافی نیست و متأسفانه بخش‌های عمده و مشکل‌دار جاده‌های استان امسال هم زیر بار ترافیک می‌رود.

وضعیت جاده‌ ایلام ـ مهران برای «اربعین»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سردار موسی امیری در مورد وضعیت جاده‌های استان ایلام برای اربعین امسال، اظهار کرد: یکی از محورهای مهم که نیاز جدی به ایمن‌سازی و تعریض و توسعه دارد محور ایلام به مهران است که این مهم باید با توجه جدی و خاص دولت حل و اعتبار ملی به آن اختصاص داده شود.

    وی افزود: با توجه به اینکه کارهای خوبی در تعریض و احداث پل‌های جاده‌های استان و محور ایلام-مهران صورت گرفته ولی متأسفانه بخش‌های عمده و مشکل‌دار جاده‌های ایلام امسال هم زیر بار ترافیک اربعین می‌رود.

    جانشین پلیس راهور کشور افزود: اتفاق خاصی در توسعه و رفع مشکلات جاده‌های ایلام بخصوص محور ایلام -مهران که بار اصلی ترافیک اربعین را بر دوش دارد نیفتاده و بخش‌های عمده مشکل‌دار هنوز سرجای خودش باقی است.

    امیری با بیان اینکه در نقطه 5 کیلومتر مانده به داخل شهر مهران اقدامات خوبی برای چهار بانده کردن انجام‌شده و به نظر می‌رسد تعریض‌های این نقطه برای اربعین امسال جواب می‌دهد، خاطرنشان کرد: شاید چهار بانده شدن این نقطه جواب دهد ولی عمده این محور مشکل ایمنی در گردنه‌ها و مسیر ایلام -مهران است که متأسفانه برای اربعین امسال باوجود تلاش‌های صورت گرفته آماده نیست و در مدت باقی‌مانده هم آماده نمی‌شود.

    جانشین پلیس راهور کشور با تأکید بر اینکه جاده‌ها استان ایلام مشکل اعتبار دارند، تصریح کرد: با وجود فعالیت‌های انجام گرفته امسال هم شاهد بار ترافیکی سنگین در محور اربعین خواهیم بود.

    امیری ادامه داد: مشکل سال گذشته میدان قرآن شهر ایلام با ساخت جاده یک‌طرفه حل‌شده و امسال در این نقطه مشکل خاص ترافیکی نداریم اما در منطقه "مهدی‌آباد" با وجود اقدامات صورت گرفته باز امسال شاهد گره ترافیکی خواهیم بود.

    امیری بابیان اینکه چهار بانده شدن 5 کیلومتر مانده به شهر مهران خوب است اما کافی نیست، افزود: نقاط تعریض شده نیاز به جداسازی از وسط دارد تا پلیس‌راه و راهور بتواند از هرگونه گردش‌به‌چپ که موجب گره ترافیکی می‌شود جلوگیری کند.

    جانشین پلیس راهور کشور احداث دوربرگردان استاندارد در ورودی شهر مهران را از ضروریات کنترل ترافیک ایام اربعین دانست و خاطرنشان کرد: در فرصت باقی‌مانده تا اربعین برخی اقدامات برای رفع مشکلات ترافیکی قابل انجام است و اگر مسئولان و دستگاه‌های مربوطه تلاش کنند قطعاً نتیجه آن در رزمایش اربعین دیده می‌شود.

    وی اضافه کرد: پلیس راهور با تمام توان در ایام اربعین پای‌کار است و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته زائران بتوانند راحت‌تر در رزمایش اربعین شرکت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو