فونیکسریمکسبهتام

معرفی نسل جدید هوندا CBR۲۵۰RR

به گزارش عصر خودرو: هوندا با الهام از کانسپت Light Weight Super Sports سال ۲۰۱۵، نسل جدید CBR۲۵۰RR را با استایل به مراتب تهاجمی تری ارائه کرده که در مقایسه با مدل قبل، از سطوح و خطوط بدنه تیز تر، طراحی وحشی تر چهره با دیلایت های جلو و حتی پیکربندی اگزوز دوبل بهره می برد.

معرفی نسل جدید هوندا CBR۲۵۰RR
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹:۰۰
  • معرفی نسل جدید هوندا CBR250RR
  • معرفی نسل جدید هوندا CBR250RR
  • معرفی نسل جدید هوندا CBR250RR
  • معرفی نسل جدید هوندا CBR250RR

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، این سیستم اگزوز خوش‌فرم تر شده، به موتور دو سیلندر موازی آب‌خُنک 250 سی‌سی جدیدی متصل است که به گفته هوندا، توان یکدست تری را در گستره دور موتور ارائه می دهد.
هنوز اطلاعات عملکردی منتشر نشده اما با توجه به رقبا، یعنی کی‌تی‌ام RC250، یاماها YZF-R25 و کاواساکی نینجا 250، این موتور 8 سوپاپ DOHC جدید هوندا CBR250RR مدل 2017 باید بین 30 تا 37 اسب‌بخار قدرت داشته باشد. مهمتر اینکه این موتور متصل به سیستم گاز سیمی (TbW) است که شایعه استفاده از سیستم جدید انتخاب حالت های سواری در مدل جدید را قوت می بخشد. در مدل 2017، سیستم ABS برای بازار های اروپایی مشخصه ای استاندارد است. چراغ های LED جلو و گِیج (نشانگر های) دیجیتال نیز از جمله امکانات استاندارد CBR250RR خواهند بود.
هوندا CBR2500RR جدید را در اندونزی تولید و تا اواخر سال جاری میلادی در این بازار عرضه خواهد کرد و پس از آن، نوبت به عرضه آن در دیگر بازار های هدف خواهد رسید. انتظار می رود پس از عرضه، مدلی قدرتمندتر، با موتور 350 سی‌سی نیز برای رقابت با امثال یاماها R3 و کی‌تی‌ام RC390 به خانواده آن اضافه شود.

کرمان موتوراکستریم