فونیکسریمکسبهتام

توقیف ۲۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در تویسرکان

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان و توقیف ۲۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

توقیف ۲۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در تویسرکان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمد معصومی خبر داد و گفت: طی 10 روز گذشته در  شهرستان تویسرکان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری یگان ها به اجرا درآمد و ضمن پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و رضایتمندی شهروندان توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شد و با خودرو ها و موتورسیکلت های متخلف نیز برخورد قانونی صورت گرفت.

    سرهنگ معصومی افزود: در این طرح که با هدف ارتقاء هر چه بیشتر امنیت اجتماعی برگزار شد یگان های اجرایی با بکارگیری تمام توان رزمی و عملیاتی خود 86 دستگاه خودرو و 180دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم را که به عناوین گوناگونی برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشتند، توقیف کردند.

    وی اظهار داشت: این طرح بنا به ضرورت و با توجه به درخواست های شهروندان و با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران و راکبین مزاحم و خودروهای دارای آلودگی صوتی انجام گرفت.

    معصومی افزود: در ادامه این طرح و در راستای پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر تعداد 11 خرده فروش و 36 معتاد متجاهر در چند عملیات مختلف پلیسی شناسایی و جمع آوری و از آنان مقدار بیش از نیم کیلو انواع مواد مخدر و آلات و ادوات جرم کشف و ضمن برخورد مناسب با فروشندگان مواد مخدر و معرفی به دستگاه قضا، معتادان که در محلات ایجاد مزاحمت داشتند برای ترک به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

    وی عنوان کرد: در این طرح با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه قبلی و اقدامات اطلاعاتی11 فقره انواع سرقت کشف و تعداد 9 نفر سارق حرفه ای دستگیر شد که تلاش پلیس در خصوص دستگیری دیگر سارقان همچنان ادامه دارد.

    فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: با انجام طرح های کنترلی پلیس از جمله پاکسازی مناطق آلوده و اماکن مخروبه و پاتوق ها که طی چندین مرحله در روزهای اخیر انجام شد انواع جرایم به ویژه سرقت به طور چشمگیر و محسوسی کاهش یافته است.

    وی همچنین از توقیف 266 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف طی 10 روز گذشته خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط