فونیکسریمکسبهتام

توقیف موتورسیکلت و خودرو با جریمه های پرداخت نشده در سیاهکل و لاهیجان

عصر خودرو- ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی سیاهکل و لاهیجان، یک دستگاه موتورسیکلت با ۱۳ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و یک خودرو تیبا با ۳۴ میلیون ریال خلافی را در این شهرستان ها توقیف کردند.

توقیف موتورسیکلت و خودرو با جریمه های پرداخت نشده در سیاهکل و لاهیجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در حین انجام گشت و کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی سواری تیبا را به علت رعایت نکردن مقررات متوقف کردند.
    سرهنگ محمود قاسمی افزود: پس از متوقف کردن خودروی و بررسی سوابق آن از سیستم اجرائیات پلیس راهور، مشخص شد که خودروی مذکور مبلغ 34 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده در قالب 98 فقره تخلف در پرونده دارد.
    وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، عبور وسایل غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه از جمله تخلفات رانندگی خودروی مورد نظر بوده است.
    بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی سیاهکل نیز از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت با 13 میلیون و 500 هزار ریال جریمه پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ مجید نیکوئی گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه موتورسیکلت را به علت استفاده نکردن از کلاه ایمنی طبق ماده 20 آیین نامه متوقف کردند.
    فرمانده انتظامی سیاهکل با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شده که این وسیله نقلیه 13 میلیون و 500 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد، افزود: موتورسیکلت توقیف و پس از انتقال پارکینگ، راکب برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
    وی با تشریح ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی بیان داشت: طبق این ماده قانونی، در صورتی که مبلغ جریمه وسیله نقلیه ای بیش از 10 میلیون ریال باشد، وسیله نقلیه متوقف و به پارکینگ منتقل شده و مالک باید ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به پرداخت جریمه اقدام کند.
    شهرستان های لاهیجان و سیاهکل به ترتیب در 40 و 50 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو