فونیکسریمکسبهتام

توسعه همکاری آموزشی پژوهشی میان مگاموتور و سازمان فنی حرفه ای

عصر خودرو- مدیرکل فنی و حرفه ای استان تهران و هیئت همراه با هدف توسعه روابط کاری نهادهای علمی آموزشی کشور با شرکت مگاموتور از این شرکت بازدید کرد.

توسعه همکاری آموزشی پژوهشی میان مگاموتور و سازمان فنی حرفه ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، فرشید الوند معاون اداری و توسعه منابع انسانی مگاموتور، ضمن تشریح دیدگاه ها و برنامه های شرکت مگاموتور در حوزه آموزش گفت: یکی از مهمترین برنامه های منابع انسانی را توسعه روابط کاری با نهادهای علمی  آموزشی کشور است و هدف مگاموتور ایجاد بستر مناسب جهت توسعه مهارت و شایستگی کارکنان، رفع چالش های سازمانی با استفاده از تجمیع خبرگان علمی در سازمان، تعهد به مسئولیت های اجتماعی و رفع مشکلات بازار کار از طریق روابط اثربخش با دانشگاه، انتقال دانش نوین و نوآورانه از دانشگاه با رویکرد توسعه فعالیت های صنعتی می باشد.

    وی ضمن معرفی مگاموتور به عنوان یکی از مهمترین هدلینگ های صنعتی کشور که دارای دانش فنی از طراحی تا تولید محصول می باشد گفت: عدم رابطه اثر بخش میان صنعت و دانشگاه حلقه مفقوده حوزه آموزش عالی می باشد که موجب عدم کارایی مناسب نیروی کار تحصیل کرده متخصص در کشور شده است. در این راستا مگاموتور ضمن عقد تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی شریف اقدام به بستر سازی مناسب جهت تحصیل دانشجویان نخبه در مقطع کارشناسی ارشد و سپس ورود به بازار کار مگاموتور  بصورت بورسیه نموده است که در این راستا نتایج مناسبی نیز بدست آمده است.

    معاون اداری و توسعه منابع انسانی مگاموتور افزود: اقدامات جاری در مقایسه با اهداف عالی این معاونت کافی نبوده و به دنبال توسعه روابط اثر بخش با سایر حوزه های علمی و دانشگاهی در کشور می باشیم.

    مهندس تهرانیان مدیرکل فنی و حرفه ای استان تهران نیز ضمن ابراز خوشحالی از نگاه مثبت مدیران ارشد مگاموتور به حوزه آموزش گفت: سازمان فنی و حرفه ای کشور به عنوان نهاد آموزشی با رویکرد توسعه مهارت های عملی نیروی کار کشور، نگاه ویژه ای به انتقال دانش فنی و به روز از حوزه صنعت به بازار کار دارد. در این مسیر همراهی صنعت کشور جهت معرفی دستاوردها، فناوری ها و دانش های فنی در حوزه نگهداری و تعمیرات محصولات مهم ترین ابزار این سازمان به شمار می رود.

    وی وضعیت جاری در حوزه صنعت و اقتصاد را یکی از فشارهای کاری این سازمان در مسیر ایجاد مهارت در اجتماع و بازار کار عنوان کرده و افزود: رویکرد شرکت مگاموتور در راستای توسعه همکاری های آموزشی با سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه ها برای جامعه را بسیار مهم و ارزشمند است.

    در ادامه مهندس الوند ضمن اعلام آمادگی شرکت مگاموتور در راستای عقد تفاهم نامه میان این شرکت و سازمان فنی و حرفه ای گفت: تحقق اهدافی از قبیل اخذ مجوز مرکز آموزش جوار کارگاهی برای شرکت مگاموتور از سازمان فنی و حرفه ای، استاندارد سازی دوره های آموزشی مگاموتور بر اساس استانداردهای سازمان، استفاده از پتانسیل اساتید دانشگاهی سازمان فنی و حرفه ای در شرکت،  ایجاد مرکز ملی نخبگان خودرو برای اولین بار در کشور از میان فراگیران فنی و حرفه ای در راستای شناسایی پتانسیل های نیروی کار، حمایت از المپیادهای ملی و جهانی مهارت در رشته های خودرویی و توسعه همکاری با مراکز آموزشی منتخب سازمان فنی و حرفه ای در سطح کشور در حوزه قوای محرکه از اهداف مگاموتور می باشد.

    وی در پایان گفت: عقد تفاهم نامه به عنوان یک سند همکاری کافی نبوده و اراده و پیگیری مدیران ارشد سازمان فنی و حرفه ای استان تهران در راستای تحقق این اهداف لازمه دستیابی به این اهداف می باشد.
    این نشست با بازدید مدیرکل فنی و حرفه ای استان تهران و هیئت همراه از امکانات، فضاهای آموزشی و سالن های تولید شرکت مگاموتور خاتمه یافت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو