فونیکسریمکسبهتام

توقیف خودرو سواری با بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در رضوانشهر

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر از توقیف خودرو سواری تویوتا با بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.

توقیف خودرو سواری با بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در رضوانشهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، سرهنگ مجید حسینی گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه سواری تویوتا را به علت انحراف به چپ از خط وسط متوقف و مدارک راننده را بررسی کردند.
    وی افزود: با اخذ استعلام صورت وضعیت خلافی از سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی مشخص شد راننده خودرو 57 فقره تخلف رانندگی در مجموع بالغ بر 30 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در سوابق خود دارد.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد، اظهار داشت: برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودروهای دارای صورت وضعیت خلافی بیش از 10 میلیون ریال توسط پلیس، توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.
    فرمانده انتظامی رضوانشهر همچنین از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ حسینی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در رضوانشهر، مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات، سارق را که فردی معتاد به مواد مخدر و دارای سابقه محکومیت قضایی بوده، حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.
    وی بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به 12 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شد.
    سرهنگ حسینی به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی و وجه نقد در خودروها خودداری کنند.
    شهرستان رضوانشهر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط