فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان خبر داد:

نوسازی ۸۰۰ دستگاه تاکسی در همدان تا پایان امسال

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از نوسازی ۸۰۰ دستگاه تاکسی در سیستم ناوگان تاکسیرانی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۰ دستگاه تاکسی جدید به ناوگان تاکسیرانی شهر همدان اضافه شده است.

نوسازی ۸۰۰ دستگاه تاکسی در همدان تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا ، مهرداد خورشیدوند اظهار کرد: در صورتی‌که خودروسازها به تعهدات خود عمل کنند، در 15 روز آینده 150 خودروی جدید دیگر به ناوگان تاکسیرانی همدان اضافه می‌شود.

    وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده تا پایان امسال 800 دستگاه تاکسی جدید به ناوگان تاکسیرانی همدان وارد شود، ادامه داد: این تاکسی‌ها شامل سمند و پژو هستند که وارد سیستم شدند و به دنبال دریافت تسهیلاتی برای خودروی آریو نیز هستیم.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان بیان کرد: تا پایان سال گذشته 1200 دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسیرانی همدان وجود داشت.

    پرداخت الکترونیک در تمامی تاکسی‌ها اجرا می‌شود

    خورشیدوند در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به دنبال عملیاتی کردن کارت الکترونیک تاکسی هستیم، یادآور شد: در صورتی‌که این طرح عملیاتی شود تمامی تاکسی‌ها به این سیستم مجهز خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه درحال حاضر فراخوان این طرح داده شده و درحال رایزنی هستیم،  افزود: هم تاکسیرانان و هم شهروندان موافق اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی هستند تا از درگیری و دغدغه پول خرد رهایی یابند.

    وی خاطرنشان کرد: برخی از تاکسی بی‌سیم‌های شهر مجهز به دستگاه پُز هستند اما این سیستم با دستگاه پُز به منظور پرداخت الکترونیک کرایه تفاوت دارد.

    ثبت‌‎نام 600 تاکسیران در سامانه سرویس مدارس

    خورشیدوند در ادامه درباره تاکسی سرویس مدارس گفت: تا اوایل هفته‌جاری 600 دستگاه تاکسی در سامانه سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

    وی عنوان کرد: در طرح تاکسی سرویس مدارس علاوه بر ثبت‌نام تاکسیرانان، دانش‌آموزان و اولیاء نیز باید در سامانه sepanhamedan.org ثبت‌نام کنند تا از طریق آموزش و پرورش سرویس تخصیص داده شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان اظهار کرد: امسال از خودروهای شرکت‌های زیرمجموعه تاکسیرانی برای سرویس مدارس استفاده خواهد شد که این شرکت‌ها شامل تاکسی جهان‌نمای شلمچه، تاکسی بی‌‍سیم ایثار، تاکسی بی‌سیم بانوان و تاکسی بی‌سیم راهی است.

    وی با بیان اینکه هر سال 1200 دستگاه تاکسی برای سرویس مدارس ثبت‌نام می‌کنند، افزود: داشتن گواهینامه معتبر و مورد تأیید اداره آگاهی و بهداشتی از نکات الزامی در ثبت‌نام تاکسی سرویس مدارس است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط