فونیکسریمکسبهتام

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

طرح ویژه انضباط شهری از نیمه دوم سال مجددا آغاز خواهد شد

عصر خودرو- طرح ویژه انضباط شهری با همکاری شهرداری منطقه ۱۱تهران و نیروی انتظامی به منظور ساماندهی و رفع سد معبر و بساط گستری از نیمه دوم سال در راسته های تجاری خیابان های ولی عصر(عج)، جمهوری و معابر مرکزی شهر تهران اجرا خواهد شد.

طرح ویژه انضباط شهری از نیمه دوم سال مجددا آغاز خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در نشستی که با موضوع "اجرای طرح انضباط شهری " با هدف کنترل سد معبر و بساط گستری پیرامون مراکز خرید و راسته های تجاری مرکز شهر با حضور سردار کریمی جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار علیپور فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران ونصراله آبادیان شهردار منطقه 11 برگزار شد، کنترل و ساماندهی بساط گستری، سد معبر و اخلال در نظم عمومی شهر مورد تأکید قرار گرفت.
    سردار کریمی جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز ضمن بیان اهمیت موقعیت اقتصادی ،سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 انضباط شهری این منطقه را با توجه به وجود پردیس حکومتی و تردد مهمانان و سفرای خارجی اولویت مهم نیروی انتظامی دانست که با تعامل بین مدیریت شهری و همکاری شهروندان به خوبی حفظ شده است.
    به گفته سردار کریمی؛ نیروی انتظامی ضمن اشراف کامل بر تمامی آسیب های اجتماعی ،فرصت ها و تهدیدهای انضباط شهری در مرکز پایتخت به ویژه منطقه 11؛ جدیت در اجرای قانون و نظم شهری به عنوان منطقه ویژه را با طراحی های نظارتی ،کنترلی و عملیاتی در حال انجام دارد.
    جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اجرای طرح انضباط شهری در محدوده پاساژ علاء الدین را اقدامی لازم برای جلوگیری از بی انضباطی اجتماعی دانست و افزود: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای همکاری با مدیریت شهری در ایجاد انضباط شهری و رفع سد معبر و بساط گستری را دارد تا با ایجاد آرامش در سطح شهر ؛ حقوق شهروندان و اصنافی که مالیات می پردازند وقوانین را رعایت می کنند، حفظ شود.
    نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با اشاره به وجود راسته های تجاری مهم درجغرافیای این منطقه که هسته مرکزی شهر تهران را تشکیل می دهد و اعلام شناسایی نقاط سد معبر صنفی و سیار در سطح منطقه؛ اجرای طرح انضباط شهری به صورت موضعی و موضوعی با رویکرد مدیریت شهری را حائز اهمیت دانست و ساماندهی بساط گستران و پیش گیری از ایجاد آن را به ویژه در نقاط پر رفت و آمد از جمله خیابان های ولی عصر(عج) ، جمهوری ، حافظ و ...بسیار مهم دانست.
    طرح ویژه انضباط شهری مجددا همزمان با بازگشایی مدارس در نیمه دوم سال و نزدیک شدن به ماه های پایانی با هدف استمرار آرامش اجتماعی و انضباط شهری در معابر و راسته های تجاری مرکز شهر با همکاری شهرداری منطقه 11تهران ، نیروی انتظامی ،یگان حفاظت شهرداری تهران و شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو