فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی استاندار همدان عنوان کرد:

شناسایی ۶۰ نقطه حادثه‌خیز برای نصب دوربین ثبت تخلف در استان همدان

عصر خودرو- معاون عمرانی استاندار همدان از شناسایی ۶۰ نقطه حادثه‌خیز برای نصب دوربین ثبت تخلف در استان همدان خبر داد.

شناسایی ۶۰ نقطه حادثه‌خیز برای نصب دوربین ثبت تخلف در استان همدان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمودرضا عراقی شامگاه چهارشنبه در شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک استان همدان به وجود پروژه های نیمه‌تمام در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به امکانات موجود، رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت قرار دارد.

    وی با بیان اینکه فرمانداران باید به رفع این مشکلات توجه داشته باشند، گفت: بلوار ارم همدان یکی از نقاط حادثه‌خیز در این شهر بود که تاکنون 2 دوربین در این بلوار نصب شده و در 8 نقطه دیگر این بلوار نیز به زودی دوربین کنترل سرعت نصب می شود.

    شناسایی 60 نقطه حادثه‌خیز برای نصب دوربین ثبت تخلف در استان همدان

    عراقی بااشاره به شناسایی 60 نقطه حادثه‌خیز برای نصب دوربین ثبت تخلف در استان همدان عنوان کرد: مکاتبات لازم برای در اولویت قرارگرفتن همدان برای اختصاص اعتبارات  انجام می شود.

    عراقی با اشاره به اینکه ایجاد استراحتگاه‌ها در جاده‌ها در کاهش حوادث جاده‌ای تاثیرگذار است، گفت: در مسیر امامزاده محسن(ع) و گنجنامه همدان اقدامات خوبی انجام شده است.

    کاهش 18 درصدی تعداد فوتی‌های حوادث جاده‌ای استان همدان

    وی به افزایش تعداد خودروها اشاره کرد و با بیان اینکه هر سال به تعداد مسافران همدان افزوده می‌شود، گفت: تعداد فوتی‌های حوادث جاده‌ای استان همدان 18 درصد کاهش داشته که این امر نشان دهنده اثرگذار بودن اقدامات انجام شده است.

    معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه نوع حوادث جاده‌ای بیشتر واژگونی خودرو است، عنوان کرد: اتوبان‌ها عریض شده اما برخی رعایت نمی‌کنند و با سرعت رانندگی می‌کنند که باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت گیرد.

    فعالیت 50 پایگاه اورژانس جاده ای در استان همدان

    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان نیز با بیان اینکه در سال جاری 4 پایگاه به تعداد پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای استان همدان افزوده شده است، گفت: از زمان فعالیت دولت یازدهم 10 پایگاه به تعداد پایگاه‌های اورژانس جاده ای استان همدان افزوده شده و هم‌اکنون 50 پایگاه در استان همدان فعال است.

    حبیب معصومی با اشاره به اینکه سال گذشته 20 دستگاه آمبولانس با ارزش 4 میلیارد تومان برای ناوگان اورژانس همدان خریداری شد، از خرید 20 دستگاه آمبولانس بنز به ارزش 6 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

    معصومی با تاکید بر اینکه باید ایجاد اورژانس ریلی نیز در برنامه باشد، گفت: راه‌آهن ملایر به مشهد در حال توسعه است و باید نقاط حادثه‌خیز مشخص شود.

    کاهش 9 درصدی تصادفات منجر به فوت همدان طی چهار ماه نخست امسال

    وی از کاهش 9 درصدی تصادفات منجر به فوت در استان همدان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و افزود: در مردادماه به علت افزایش حجم مسافرها تعداد فوتی‌ها از 57 نفر به 65 نفر افزایش پیدا کرد.

    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با بیان اینکه ماهانه یک‌هزار مورد ماموریت ترافیکی انجام می‌شود، گفت: امسال تعداد مصدومانی بستری شده در بیمارستان های همدان که به طور رایگان درمان شده‌اند 6 هزار نفر بوده است.

    مدیرکل دفتر فنی استانداری همدان نیز با بیان اینکه در استان همدان 60 نقطه حادثه‌خیز مشخص شده است، اظهار کرد: با توجه به کمبود اعتبارات نمی‌توان همه نقاط را به طور هماهنگ تحت پوشش دوربین کنترل سرعت قرار داد.

    کیوان کاظمی مستقیم بازدید از نقاط حادثه‌خیز را مورد تاکید قرار داد و گفت: نقاط به دسته‌های کوچک تقسیم می شوند تا حادثه‌خیزی آنها با توجه به اولویت رفع شود.

    نصب یک‌هزار و 90 دوربین ثبت تخلف در کشور

    وی از نصب یک‌هزار و 90 دوربین ثبت تخلف در کشور خبر داد و عنوان کرد: امسال دومین سال اجرای نصب دوربین ثبت تخلف در کشور است اما این برنامه هنوز در همدان اجرا نشده است.

    مدیر پزشکی قانونی همدان نیز در این جلسه گفت: تصادفات درون شهری همدان در 5 ماه نخست سال گذشته 39 فوتی و امسال 28 فوتی داشته است.

    علی احسان صالح آمار فوتی‌های تصادفات برون شهری استان همدان در سال گذشته را 166 نفر و آمار امسال را 152 نفر عنوان کرد و گفت: فوتی های امسال 18 درصد کاهش داشته است.

    وی تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌های خاکی و روستایی طی سال گذشته و امسال را نیز در هرسال 10 نفر اعلام کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو