فونیکسریمکسبهتام

آماده‌باش راهور برای افزایش ترافیک امروز؛

ساعات پیک ترافیک پایتخت اعلام شد

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای نیمه دوم سال، از آماده‌باش صددرصدی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.

ساعات پیک ترافیک پایتخت اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ حسن عابدی ، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای آغازین نیمه دوم سال 95 اظهار کرد: پیش بینی‌های ما حاکی از این است که از صبح امروز شاهد افزایش حداقل 20 درصدی حجم ترافیک در معابر باشیم، از این رو تمامی نیروهای ستادی و صف در آماده‌باش کامل هستند و آماده‌باش آنها حداقل تا 15مهرماه ادامه خواهد داشت.

    جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه عوامل پلیس راهور در معابر اصلی، بزرگراه‌ها و اطراف مدارس و مراکز آموزشی مستقر خواهند شد، گفت: در این ایام نیز همچون دیگر ایام سال با تخلفات برخورد خواهد شد. 

    وی، از شهروندان خواست که از پارک دوبل و غیرمجاز در مقابل مدارس پرهیز کرده و با توجه به افزایش حجم ترافیک از وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

    عابدی با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس نیز افزود: به منظور کاهش حجم ترافیک، موضوع ساماندهی سرویس‌های مدارس تا پیش از بازگشایی مدارس در دستور کار قرار گرفته و تاکنون بیش از 70 درصد سرویس‌ها نیز ساماندهی شده‌اند؛ چرا که معتقدیم اگر از سرویس‌های مدارس استفاده شود، دیگر والدین با خودروی شخصی برای جابجایی فرزندان‌شان اقدام نخواهند کرد.


    اعلام ساعات پیک ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی


    وی در بخش دیگری از سخنانش درباره ساعات آغاز پیک ترافیک در پایتخت به ایسنا گفت: پیش بینی ما این است که از ساعت شش ونیم صبح حجم ترافیک افزایش یابد و این وضعیت بین ساعات 7 تا 8 صبح به اوج خود خواهد رسید. همچنین هنگام عصر نیز پیش بینی ما این است که از ساعت 18 تا 20 شاهد حجم بالای ترافیک در معابر باشیم که برای این منظور مأموران ما در این ساعات استقرار بیشتری در معابر خواهند داشت.

    عابدی با اشاره به استقرار عوامل انتظامی در کنار مأموران راهور در اجرای طرح مهر، گفت: در کنار مأموران پلیس راهور عوامل پلیس پیشگیری، یگان امداد و ... نیز حضور خواهند داشت.

    جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با اشاره به ممنوعیت حفاری در معابر پایتخت که تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت:  پلیس راهور همچنین اقدام به ایمن‌سازی معابر و احیای خط کشی‌ها و نصب علائم در اطراف مدارس کرده است.

    عابدی با بیان اینکه از امروز ساعت اجرای طرح زوج و فرد با دو ساعت کاهش همراه خواهد بود، ادامه داد: همانطور که پیشتر نیز اطلاع رسانی شده بود ساعت اجرای طرح زوج و فرد در نیمه دوم سال دو ساعت کاهش یافته و همچون طرح ترافیک خواهد بود. بر این اساس این محدودیت از شش و نیم صبح آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو