فونیکسریمکسبهتام

در اولین روز آغاز سال تحصیلی صورت گرفت

استقرار تاکسی‌های کمکی در میادین پرتردد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از استقرار تاکسی‌های کمکی در معابر پرتردد شهر خبر داد و در مورد اجرای طرح LEZ و سردرگمی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده هشدار داد.

استقرار تاکسی‌های کمکی در میادین پرتردد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، میثم مظفر  صبح امروز در جلسه ستاد مهر که برای کنترل وضعیت حمل و نقل و ترافیک در شهرداری تهران برگزار شد، گفت: در 48 پایانه تاکسیرانی و نقاط و میادین اصلی که تقاضای سفر زیاد است، شاهد حضور پرررنگ تاکسی‌ها به صورت شیفت‌بندی هستیم تا مشکل کمبود تاکسی پیش نیاید.

    وی با بیان اینکه از ساعت 6 صبح امروز (شنبه 3 مهرماه) تاکسی‌ها در پایانه و میادین برای جابه‌جایی مسافران آماده هستند، تصریح کرد: کلیه پایانه‌های تاکسیرانی توسط کارشناسان رصد می‌شود و همچنین در مناطق 22 گانه پیش‌بینی لازم برای استقرار ون و تاکسی‌های اضافه‌تر صورت گرفته است و در صورت ازدحام مسافران این تاکسی‌ها نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام خواهند کرد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تا به امروز 10 هزار راننده سرویس مدرسه توسط تاکسیرانی آموزش و پس از طی مراحل مختلفی چون عدم سوءپیشینه و معاینه فنی توانسته‌اند برچسب سرویس مدرسه را دریافت کنند، گفت: همچنین خدمات رایگان به دانش‌آموزان مدارس استثنایی و معلول ارائه شده و 4800 دانش‌آموز معلول و استثنایی از این خدمات بهره می‌گیرند.

    مظفر همچنین با اشاره به اجرای طرح LEZ از دو روز قبل در پایتخت گفت: با اجرای طرح کاهش ممکن است برخی تاکسی‌های کهنه برگه معاینه فنی دریافت نکنند و این در حالی است که روند نوسازی و تحویل تاکسی‌های نو کند است و قطعا رانندگان تاکسی به مشکلاتی در این زمینه مواجه می‌شوند، بنابراین از آنجایی که وزارت کشور متولی اجرای طرح کاهش است، باید دولت هرچه سریع‌تر نسبت به نوسازی تاکسی‌های فرسوده تعجیل کند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح نوسازی بیش از 5000 تاکسی نوسازی شده‌اند، گفت: با این حال هنوز بیش از 10 هزار تاکسی فرسوده داریم که قطعا با اجرای طرح LEZ  و نداشتن معاینه فنی دچار مشکل می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو