فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور گرگان:

ترافیک شهری گرگان در آغاز سال تحصیلی ۳۰ درصد افزایش یافت

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و به دلیل رفت و آمد دانش آموزان با سرویس های مدارس و خودروهای شخصی، حجم ترافیک شهری ۳۰ درصد افزایش یافت.

ترافیک شهری گرگان در آغاز سال تحصیلی ۳۰ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و افزایش حجم ترافیک به دلیل رفت و آمد دانش آموزان، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در تمامی خیابان های شهرستان مستقر شده اند و با خودروهای متخلف هم برخورد می کنند.

    وی ادامه داد: شهرهای بزرگی مانند تهران تعدادی از مدارس پرتردد که حجم ترافیک در آنها زیاد است را شناسایی و تمرکز خود را بر روی آن مدارس معطوف کرده اند اما در شهر گرگان این کار انجام نشده است و تمامی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در تمامی مناطق شهر حضور دارند تا مشکلی از نظر ترافیکی به وجود نیاید.

    او با بیان اینکه ماموران در 15 روز ابتدایی بازگشایی مدارس به صورت آماده باش هستند، افزود: در ابتدای سال تحصیلی ترافیک شهری به صورت ویژه است و برای اینکه مشکلی برای خودروها پیش نیاید، در روزهای ابتدایی ماموران به صورت آماده باش 100 درصد در سطح شهر حاضر هستند.

    مهاجر بسطامی تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی جدید، پیش بینی افزایش 30 درصدی حجم ترافیک شهری را کرده ایم اما با همکاری رانندگان و البته تلاش ماموران امیدوار هستیم تا مشکل ترافیکی در سطح شهر برای عبور خودروها به وجود نیاید. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در اطراف مدارس با سرنشین اضافه و سرویس های غیرمجاز برخورد خواهند کرد و حتی خودروی سرویس های غیرمجاز مدارس بین سه تا یک هفته در پارکینگ توقیف می شوند.

    رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان در پایان خاطرنشان کرد: تا به اکنون دستورالعمل صدور کارت همیار پلیس از فرماندهی پلیس راهور ناجا برای ما ارسال نشده است اما قطعا با ارسال این دستورالعمل، برای تعدادی از دانش آموزان پایه های مختلف کارت همیار پلیس صادر خواهد شد تا در کنار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت افتخاری به دانش آموزان کمک کنند.

        Facebook
        Twitter
        Google+
        ارسال به
        لینک کوتاه

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو