فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل چهارشنبه هفتم مهرماه تا شنبه ۱۰ مهرماه ۱۳۹۵ را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، براین اساس تردد انواع موتورسیکلت ساعت 12 روز چهارشنبه الی 6 صبح شنبه در محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 الی 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه از ساعت 18 الی 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    این وزارتخانه همچنین محدودیت‌هایی را برای وسائل نقلیه سنگین اعمال کرده که براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع خواهد بود. در محور هراز در کنار ممنوع بودن تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها نیز به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 22 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز از تهران به قائمشهر و بالعکس تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در روزهای چهارشنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    همچنین در محور دلیجان – نراق – مشهد اردهال و کاشان نیز تردد کلیه وسائل نقلیه سنگین و موتورسیکلت از ساعت 17 روز پنج‌شنبه الی 24 روز جمعه ممنوع خواهد بود.

    وزارت راه و شهرسازی همچنین سه محور را به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرد که براین اساس محور سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیشمک و رامیان به شاهرود مسدود خواهند بود.

    محورهای کرج – چالوس - هراز – فیروزکوه و دماوند جاده‌هایی هستند که در محورهای مواصلاتی متصل به تهران به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط با محدودیت‌های رفت و آمد روبه‌رو خواهند بود.

    همچنین این وزارتخانه وضعیت تردد جاده‌ها در 24 ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از 129 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و در کنار آن محورهای کرج – قزوین، تهران – کرج و قزوین – کرج قرار گرفته‌اند.

    پس از آنها نیز راه‌های اتصالی تهران به شهرستان‌های پاکدشت – شهریار – ساوه و قم قرار گرفته‌اند.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو