فونیکسریمکسبهتام

برترین خودروهای ۲۰۱۶ آمریکا

عصر خودرو- در این نوشتار از زبان یک کهنه کار بازار خودرو در آمریکا با ۱۰ برترین خودرو در آمریکا در ۲۰۱۶ آشنا می شوید. این فرست محدود به وانت ها و اس یو وی ها است.در این نوشتار وی به خریداران خرید از بین این فهرست ۱۰ تایی را توصیه می کند.

برترین خودروهای ۲۰۱۶ آمریکا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین ، با اگر دل‌تان می‌خواهد یک وسیله‌ی نقلیه‌ی کاملا نو بخرید، مهم است بدانید به محض این‌که آن خودرو را از پارکینگ بیرون بیاورید هزاران دلار از ارزش خود را از دست می‌دهد.

     با این حال خرید یک ماشین نو همیشه ایده‌ی بدی نیست – به‌ویژه اگر آن را برای مدت طولانی نگه دارید.

     

    از آن‌جا که ماشین‌های جدید به سرعت ارزش خود را از دست می‌دهند، کلارک (رییس شرکت مشاوره خرید و فروش ماشین، م.) عموما ایده‌ی خرید ماشین‌های 2 یا 3 ساله را دوست دارد. با این حال، همان‌طور که او در برنامه‌ی رادیویی ذکر کرد، اگر شما یک وسیله‌ی نقلیه‌ی کاملا نو بخرید و آن را 10 سال نگه دارید، به کیف پول‌تان لطف می‌کنید.

    تحلیل و بررسی بیش از 14 میلیون وسیله‌ی نقلیه در وب‌گاه iSeeCars.com نشان می‌دهد تفاوت قیمت متوسط بین ماشین نو و ماشینی که یک سال کار کرده است، 21 درصد است. اما 10 مدل هست که فقط 7 تا 11 درصد تفاوت قیمت دارد، که این میزان خیلی پایین‌تر از متوسط است.

    فونگ لی، مدیرعامل iSeeCars.com می‌گوید “بنابراین یک فرد می‌تواند در ازای چند هزار دلار بیش‌تر نسخه‌ی جدید این مدل‌ها را بخرد و آرامش ذهنی به همراه یک ماشین نو داشته‌باشد.”

    توجه داشته‌باشید که فهرست زیر مختص انواع وانت‌های پیکاپ و اس یو وی است، که تقاضای زیادی دارند.

     

    خودروهای برتر آمریکا

    ماشین نو در مقابل ماشین کار کرده: توصیه‌ی کلارک به یک مراجع

    کلارک اخیرا از خانمی شنید که حاضر است ماشین 10 ساله‌اش را با 240000 کیلومتر کارکرد، با چیز دیگری معاوضه کند. حرف او این بود که آیا یک ماشین نو بخرد و یک دهه آن را نگه دارد – یا ماشینی بگیرد که کمی استفاده شده‌است.

    می‌خواهید بدانید توصیه‌ی کلارک چه بود؟ کلارک به آن خانم گفت چون او می‌خواهد از ماشین بعدی‌اش 10 سال استفاده کند، اگر می‌خواهد نگران پیشینه‌ی یک ماشین کارکرده نباشد، یک ماشین نو بخرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو