فونیکسریمکسبهتام

زوار خارجی از مهران تردد کنند

تعریض قطعه دوم جاده ایلام به مهران

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: اجرای قطعه دوم تعریض راه ایلام به پایانه مرزی مهران تا محدوده صالح آباد پس از برگزاری مناقصه بزودی آغاز می‌شود.

تعریض قطعه دوم جاده ایلام به مهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، داود کشاورزیان با بیان اینکه اجرای قطعه دوم تعریض راه ایلام به پایانه مرزی مهران تا محدوده صالح آباد پس از برگزاری مناقصه بزودی آغاز می‌شود، اظهارداشت: عملیات اجرایی قطعه نخست این طرح به صورت راه رفت و برگشت جدا، اکنون از مسیر صالح آباد به مهران در حال اجراست که با تکمیل این طرح‌ها بار ترافیکی جاده ایلام به مهران روان خواهد شد.

    وی گفت: دولت تدبیر و امید با توجه به وضعیت راه‌های استان و استقبال گسترده و میلیونی زوار اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران توجه ویژه‌ای به توسعه و نگهداری جاده‌های این استان دارد.

    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: اگرچه افزون بر مهران مرزهای زمینی دیگری هم برای تردد به عراق وجود دارد اما 67 درصد ورودی و خروجی‌های اربعین از پایانه مرزی مهران انجام می‌شود.

    کشاورزیان گفت: افزون بر زوار داخلی زائران کشورهای دیگر هم از مرز مهران به عراق سفر می‌کنند بنابراین باید امکانات زیرساختی از جمله راه‌های دسترسی به استان ایلام و پایانه مرزی مهران به شکل مناسب فراهم شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مسیر ایلام به مهران بر اساس نیازها و ظرفیت‌های آن زمان از استاندار لازم برخوردار است اما با توجه به تردد گسترده و میلیونی زوار اربعین این راه جوابگوی این همه وسیله نقلیه و تردد نیست.

    وی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی خوشبختانه اعتبارها و بودجه مناسبی برای تعریض راه ایلام به مهران اختصاص داده و اکنون عملیات تعریض در چند منطقه در حال اجراست که با اتمام آنها ترافیک جاده‌ای روان‌تر خواهد شد.

    کشاورزیان اضافه کرد: قرارداد تعریض از سمت صالح آباد به مهران منعقد شده است که با اجرایی شدن مرحله دوم آن از مسیر ورودی مهران بخش عمده‌ای از راه ایلام به مهران تعریض خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو